Michał Ek is jammer, besef ek hierdie kode slegs die byvoeging van ander tale vir die show thread bladsye in sitemap, weet jy waar (plek na voor of wat) om ander bladsye soos forumdisplay by te voeg, argiewe en ander nie?
omdat diegene 2 bladsye is die belangrikste Google makliker te maak om die draad lyste te kruip, sy ten minste moet insluitend wees integrasie forumdisplay en argief bladsye in sitemap
Laaste geredigeer deur basketmen; 02-10-10 op 22:46.
Op die oomblik het ons getoets kode wat net draad bladsye, wat ons beskou as die belangrikste te integreer. Neem asseblief kennis dat Google sal indeks van alle bladsye in elk geval (selfs as jy nie Sitemap integrasie op alle), omdat robots crawlt deur al die skakels op jou bladsye en jy vlae met skakels na vertaalde bladsye. Natuurlik, insluitende skakels na sitemap indeksering vinniger kan maak. Dit is hoekom ons drade links integrasie - drade veranderinge vinnig so vinniger crawl kan nuttig wees gepubliseer.
Toe ek die kode vanaf die eerste pos in die sitemap lêer voeg, kry ek die volgende fout tydens sitemap generasie
Running Vbet 3.3.6 en vbseo 3.5.2 op 'n forum 3.8.1Fatal error: Call to undefined funksie vbet_vbseo_filter_replace_text () in / home / thespain / public_html / vbseo / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 47
vBET sluit vereiste lêer in init_startup Hook:
Dit blyk dat dit nie in jou geval deur een of ander rede. In sodanige geval kan slegs die lyn met reqiure_once in veranderde lêer sitemap generator. Sit dit voor addisionele kode van vBET. Let daarop dat dit nie getoets - so dit is wys om kopie van die lêer te maak voor veranderinge.Code:if ('VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype']) { require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php'); }
Cheers vir hoed Michael, dit was meer menslike fout van my kant
Ek googled die fout en dit was 'n bietjie kyk wat ek oor op die instellings
Ek het nog nooit die skakel verander tipe VBSEO_URI
As jy gemaak het dat 'n drop down opsies, idiote soos ek nie sou miskyk dit
Ek weet deur vorige ervaring om die opwekking van die tyd in te stel op die sitemap 'n mooi vertraging tussen Sitemap bladsye. Myne stel aan iets wat 15 tweede vertraging.
Maar Ek is tevrede met die totale bladsye oor tien tale
Forum Vertoon: 2904
Wys onderwerp: 1817821
Totale Indexed URL's: 1823149
Totale verwerking van die tyd: 1,682.58 sekondes
Is hierdie kode werk met sitemap 2,6? Dankie.
Slang waar het jy Sitemap Generator 2,6?, Ek het 2.5 en dit werk met dit.
Omdat jy die kode verander, moet dit nie die geval werk behoorlik.
Die getalle nie optel.
Forum Vertoon: 327
Wys onderwerp: 886.054
Wys Pos:
Lede se profiele:
Poll Results:
Blog Entries:
Blog Tags:
Album URL's:
Sosiale groepe URL's:
Merk URL's:
Argief: 169