Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 28

Ämne: vBET och vBulletin 3,6

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Gratis hjälp?? När jag betalade $ 30 Du sade aldrig något om en en gång affär, tvärtom här är en kopia av din PM respons (censurerade såklart) det klart framgår att du skulle ge mig fixa om varje uppdatering:

Dessa är dina ord:
    Jag kommer att förbereda dig särskilt dokument med nödvändiga åtgärder efter varje uppdatering(innebär helt klart framtiden vBET versioner) att integrera med vbulletin 3.6 -> I klartext detta innebär att på varje vBET uppdatering jag var tvungen att följa din speciella dokument för integration med vBulletin 3.6.

Jag väntar på de 2 steg fix som betalat för.
    Senast redigerad av mario06; 19-08-1008:43.

vBulletin Enterprise Översättare (vBET) Personal
    Reg.datum
    Maj 2010

Som Michał skrev - vi reproducerar cant det och ändå behöver tillgång till admincp och FTP så snälla om du kan - PM till mig eller vBET

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Jag följde guiden ovan till punkt och pricka, flaggorna är där men invisibile men när du passerar musen över det du se en pl ecc ... precis som jag sa flaggorna inte visas.

Detta är den enda skillnaden att jag har märkt mellan 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Som du kan se något på detta område har tydligt förändrats orsakar mig problem

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av mario06 View Post
    Gratis hjälp?? När jag betalade $ 30 Du sade aldrig något om en en gång affär, tvärtom här är en kopia av din PM respons (censurerade såklart) det klart framgår att du skulle ge mig fixa om varje uppdatering:

Dessa är dina ord:
    Jag kommer att förbereda dig särskilt dokument med nödvändiga åtgärder efter varje uppdatering(innebär helt klart framtiden vBET versioner) att integrera med vbulletin 3.6 -> I klartext detta innebär att på varje vBET uppdatering jag var tvungen att följa din speciella dokument för integration med vBulletin 3.6.

Jag väntar på de 2 steg fix som betalat för.
    Detta är inte sant. Du betalat för integration tjänsten och denna tjänst har levererats. Också - vänligen sluta försöka manipulera vår personal. Denna text som du visar, betyder det att efter uppdatering kommer du att avlägsna våra förändringar och du måste göra det igen, annars kommer du bara tillbaka till standard kod. Det behöver inte innebär att vi garanterar att det kommer att arbeta med andra versioner. Vi kan inte garantera detta, eftersom vi inte stöder vB 3,6.

Om du vill citera offentligt vår privata diskussion detta är vad jag skrev dig innan du har betalat:
    Jag loggade precis in och första som jag såg är att du har som inte stöds vBulletin version - vBET3.x officiellt stöds på vBulletin 3,8 version. Du har 3,6 ... Så det finns ingen något vBET bugg.
    Hur som helst - till och med att vi inte behöver spendera ens en minut för att fråga vi kolla sjuka det. Om jag kan hitta problemet snabbt så är det inga problem. Om inte så rekommenderar vi att:
    - Uppdatera vBulletin (bäst)
    - Eller bara inaktivera alla vBET Hoks för arkiv och stanna utan att arkivera sidor översättning
    - Eller köpt integration service för $ 30, bur eftersom det är på stöds inte vBulletin version Vi kan inte försäkra er om att vi även kommer att kunna få det att fungera (Vi helt enkelt inte vet att version och vad som stöds där).

Också ge oss FTP-åtkomst just nu. Jag måste kolla inte din version med stöd för alla krokar.
    Jag satte lite text i rött - precis som du gör det, för att betala din uppmärksamhet på det. Texten i fet stil var också djärv i mitt PM.

Ni betalade aldrig för instruktioner - jag skrev det och publicera det eftersom jag ville göra detta och jag skrev den text som du pekar på efter att du betalat för integration service - så du inte manipulerar vår personal genom att försöka övertyga om att det var en del av avtal. Hela avtalet är i text som ovan. Du bad även att skriva tack för er i denna tråd, eftersom du inte gillade tanken på att jag skrev dessa instruktioner.

Observera: du redan fått vad du betalat för. Du fick integration och dina arkiv sidor jobbade så mycket som det var möjligt för VB 3,6

Nu erbjuder vi dig fri support och med att vi inte har att göra detta - vB 3,6 är inte och nyare kommer officiellt stöds. Om du vill att vi ska lösa ditt problem - vänligen detaljer PM tillgång precis som du gjorde det förut.

Vi erbjuder dig fri support för denna fråga, även att vi inte behöver göra detta. Vi gjorde det för allra första början av denna fråga. Vi vet inte vad du försöker åstadkomma här genom att vägra att acceptera vårt stöd och på samma gång frågar igen för det, skrek och pekade i röd text i mycket manipulativa sätt, men tänk på att reda uttalande i denna fråga är officiella och slutlig: vBET 3.x officiellt stöder vBulletin 3.8. Äldre vBulletin versioner stöds inte officiellt. Vi erbjuder dig stöd och vilja att lösa denna fråga gratis. Vi finner ingen glädje i konstiga spel som du spelar här. Du skickar oss redan tillgång till en gång och vi löste problemet enligt integration tjänst som du betalat för - bara göra det igen och vi kommer att göra det gratis den här gången, även att du använder vBulletin version som inte är officiellt stöds. Detta erbjudande är tillgängligt fram till den 25 denna månad. Efter denna dag kommer vi inte längre erbjuda dig fri service i detta fall. Du kan ta den eller avvisa den - det är ditt eget val. Och bara du är ansvarig för dina egna val. Vi vill verkligen hjälpa dig mycket stark, men vi kan inte göra detta mot din egen vilja.
    Senast redigerad av vBET; 21-08-1016:21.

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag följde guiden ovan till punkt och pricka, flaggorna är där men invisibile men när du passerar musen över det du se en pl ecc ... precis som jag sa flaggorna inte visas.

Detta är den enda skillnaden att jag har märkt mellan 3.3.4 ans 3.3.6

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Som du kan se något på detta område har tydligt förändrats orsakar mig problem
    Nej vi kan inte leva utan vB 3.6 exempel med vBET installerat det. Vi kan inte gissa hur ser vB 3.6 koden och hur den kommer att bete sig efter vissa ändringar. Vi måste kolla upp det och se det live, och vi kan inte göra det på vårt forum, eftersom vi inte har så gamla versionen och inte officiellt stöd för det. Notera även att den förändring du beskriver gjordes på grund av en bugg-rapport - tidigare länk till CSS i HTML-fel avsnitt. Om du bara vill ha det att fungera - du bara att ångra denna förändring som du märkt. Om du vill att det ska fungera med lämpliga HTML-struktur - behöver vi tillgång till ditt forum och kolla möjligheten att sätta vår länk på insidan av HTML huvudet avsnitt.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Detta är vad du skrev innan lägga till fix:

Jag loggade precis in och första som jag såg är att du har som inte stöds vBulletin version - vBET3.x officiellt stöds på vBulletin 3,8 version. Du har 3,6 ... Så det finns ingen något vBET bugg.
    Hur som helst - till och med att vi inte behöver spendera ens en minut för att fråga vi kolla sjuka det. Om jag kan hitta problemet snabbt så är det inga problem. Om inte så rekommenderar vi att:
    - Uppdatera vBulletin (bäst)
    - Eller bara inaktivera alla vBET Hoks för arkiv och stanna utan att arkivera sidor översättning
    - Eller köpt integration service för $ 30, bur eftersom det är på inget stöd vBulletin version vi inte kan försäkra er att vi även kommer att kunna få det att fungera (vi helt enkelt inte vet att version och vad som stöds där).

Också ge oss FTP-åtkomst just nu. Jag måste kolla inte din version med stöd för alla krokar.

Detta är vad du skrev efter tillämpar fixa vilket innebär efter ovanstående PM och tydligt -> Jag kommer att förbereda dig särskilt dokument med nödvändiga åtgärder efter varje uppdatering av att integrera med vbulletin 3.6 -> I klartext detta innebär att på varje vBET uppdatering jag var tvungen att följa din speciella dokument för integration med vBulletin 3.6. Så inte formulera allt så att det verkar direkt för dig eftersom det engelska språket är inte en teori.

Jag kan inte ge min server inloggningar av säkerhetsskäl och igen vet jag inte varför du inte kan skicka mig hook.php fil att ladda upp till servern själv.

Reg.datum
    Oktober 2009

Du upprepar bara vad både du och jag redan skrev. Detta var redan diskuterats och det var redan förklarat - tänk på att skriva samma meddelanden anses som spam. Om du bara vill skriva igen samma sak som vi måste börja att ta bort sådana meddelanden, eftersom de endast sopor för framtida användare. Detta är offentlig plats och spam är inte tillåtet. Läs igen ditt meddelande här:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    och mitt svar här:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

Du var också redan svarat på frågan varför vi inte kan bara gjort ändringar och skicka den till dig - se här:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

Notera även att du redan skickar oss en gång tillgång detaljer till ditt forum, så argumentet om säkerhet anledning är svårt att tro. Och sedan början av hjälp vBET du vet att du använder det på som inte stöds vBulletin version - varje fråga på ditt forum kommer att kräva vår tillgång där (om vi kommer att stödja det, eftersom vi inte behöver).

Som jag skrev - Jag förstår inte vilken typ av spel du kryssade genom att vägra våra gratis hjälp och på samma gång kräver det, men vi provade på detta. Du har lösning - ge oss tillgång detaljer precis som du gjorde det förut. Om du inte vill ha vår hjälp - det är ditt val. På grund av din konstiga attityd och midja av tid genom att upprepa samma sak i cirkel, gjorde vi denna proposition begränsad - se tidigare potter. Vi är mycket glada att hjälpa dig - men kan inte göra det mot din egen vilja.

Observera att denna diskussion är att betrakta som klar. Om du inte har något nytt att skriva, ska du inte spam. Vi gav er lösning - gratis support på ditt forum och lösa frågan. Ta det eller ej - ditt val. Observera att vi kommer bli riktigt glada att hjälpa dig

Jag använder vb 3,6 Även här är vad jag så gör vb arkiv arbetar också, vill bara dela den, om någon kan göra det mer perfekt vänligen dela det också

1. Fastställande av flaggorna i arkivet
    Om flaggorna inte visas i ditt arkiv sidor använder detta steg

gå till din admin panel -> Insticksprogram & Produkter -> Plugin Manager -> Sök efter plugin "Hantera flaggor i arkivet" utan citationstecken

hitta

Code:
    $metatags .= '

byt vBulletin Enterprise Översättare (vBET) - Powered by vBulletin med ditt forum väg, flaggor visar inte eftersom fel bilder pathor eftersom mappen arkiv rewrited också i vbseo, så vi håller på att fixa det här

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

nu ladda om och kontrollera igen att arkivera bör flaggorna att visas i dina arkiv sidor också

2. Om du använder rewrited arkiv sida med vbseo, och länken i översatta arkivsida är fel länk kan du fixa det också

till exempel fel länk så här, kommer det bli Sidan kunde inte hittas fel

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    det ska vara så här, ovan url saknas en mapp namn i fetstil nedan, med vissa människor / Arkiv / , Eller / Sitemap / mappnamn eller mappnamn

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html

att fixa detta kan vi använda vbseo CRR

gå till din vbseocp.php -> Custom omskrivningsregler -> Lägg till denna linje (i botten av CRR spalten) om ditt arkiv mappnamn med / Arkiv / gillar det här http://www.domain.com/forum/archive/

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'

Om ditt arkiv mapp med / Sitemap / mappnamn gillar det här http://www.domain.com/forum/sitemap/ bara ändra mappens namn

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'

Detta kommer att göra susen, kan du använda vbet för VB 3,6 arkivsidor

3. Om du får felmeddelande så här i början av arkivsida någon gång (detta är inte relaterad eller för att steg 2 ovan)

Varning: filemtime () [function.filemtime]: stat misslyckades för [sökväg] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html i [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

använda detta METO instruktion, Jag använder den och dess fungerar
    Senast redigerad av basketmen; 09-09-1000:19.

Senior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

@ Michael
    Det är inte klart eftersom du har bestämt det, det är klart när jag lösa problemet.
    Hälsningar

@ Basketman
    har du gjort allt detta själv? Det är bra jag ska prova det under de närmaste dagarna och låta dig veta.
    Hälsningar mate

PS. Har jag bortse från allt i det första inlägget och helt enkelt göra din moddning?
    Måste jag göra just de två första stegen eftersom jag inte har vBSEO?
    Senast redigerad av mario06; 10-09-1016:06.

@ Michael
    Det är inte klart eftersom du har bestämt det, det är klart när jag lösa problemet.
    Hälsningar

@ Basketman
    har du gjort allt detta själv? Det är bra jag ska prova det under de närmaste dagarna och låta dig veta.
    Hälsningar mate
    Jag använder bara redan fastställande kod i denna tråd och ett annat forum och har många tester

Jag använder redan det för några dagar och fortfarande arbetar, pm mig om du behöver min url

PS. Har jag bortse från allt i det första inlägget och helt enkelt göra din moddning?
    Måste jag göra just de två första stegen eftersom jag inte har vBSEO?
    ah detta kan vara olika fall problemet nr 1 och 2 får jag jag tror orsakas av vbseo, eftersom vbseo rewrited mitt arkiv sidor

du kan prova Michał kod först, om det inte fungerar, testa mig, prova det med ditt experiment, och att du har backup för att återställa om den redigerade filen inte fungerar
    Senast redigerad av basketmen; 10-09-1016:12.

Sida 2 av 3 FirstFörst 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •