Du har rätt. Detta bör omvända. Ledsen för misstaget
Du har rätt. Detta bör omvända. Ledsen för misstaget
med inversen av kod från vbet fortfarande inte fungerar för mig .... någon kan bekräfta om jag gör något fel?
kan vara rätt kod är
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsk! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
Vår kod fungerar perfekt på vårt test forum. Snälla, skicka till Michal ett PM med tillgång till din FTP.
Han kommer att försöka åtgärda det.
Kamil,
Detta fungerade för mig
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsk! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
men med $ _GET ['p'] som föreslås förändras ingenting **********
eftersom problemet är med få rörliga goto varför du behöver kontrollera om variabeln p är inställd?
kan du bekräfta detta?
Båda förslagen är bra. Koder fungera ordentligt på ett prov forum .. Jag ska skriva om det till Michal.
komma tillbaka, komma tillbaka,
försöker göra detta (med riktnummer):
1. översätta sidan (oavsett vilket språk)
2. Använd gå till den första nya inlägget
Kan du se? Sidan är inte översatt.
Jag gjorde många tester och arbetar på vår sida i givna koden. Prova detta:
1. Ställ förändringar som vi beskrivit det ("goto 'finns inte före avrättningen går trought vBSEO - att vad våra loggar säger)
2. Skapa nytt test inlägg
3. Kolla inte för denna newone det fungerar.
Om det är - så är det bara spola cachar. Förmodligen bör arbeta flusching i Admin CP -> Underhåll -> Uppdatera räknare. Prova Ombyggnad Forum Information kanske även några andra. Om det kommer att fungera för nya en tio itmeans att det fungerar och du bara har cachade gamla (fel) omdirigeringar.
Prova detta och ge oss feedback - om det fortfarande inte fungerar, så jag måste gå och kolla det på din server.
vbet mina tester är under vBulletin 4.0.4pl1
och din kod
fungerar inte för mig men ...Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
fungerar bra ... har du någon idé om detta nummer kan göra något din kod?Code:if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['goto']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {