fungerar utan vbet
ok, utforska jag problemet och försöka lösa
ok, jag väntar.
det gäller
väntar fortfarande tack
Hi - ta mina ursäkter för lång utvärdering tid. Detta var fråga startades av mig och ges till Kamil under min semester. Så kanske han var liten överbelastad. Just nu är jag tillbaka och kommer att arbeta för att slutligen stänga frågan
Jag tror att det vore bäst om vi bara kolla på din styrelse och rätta till det istället för att förlora mer tid. Så snälla bara PM mig tillgång detaljer till ditt forum FTP och Admin CP. Också ge mig exakta adressen till sidan där jag kan se denna fråga. Om den inte syns just nu - du tillverka det på några prov tråd - du kommer att ta bort den efter att vi rättat till det.
Vänligen se bara på förra svaret - eftersom vi inte kan återge den på våra servrar har vi bett dig om tillgång till information. Vi kommer chcek och korrigera den på plats
Jag skulle vilja fixa det själv, ge mig några alternativ så att jag kan prova, när jag klickar på redigera tråd (som jag inte röra något) och tryck sedan på spara allt fungerar bra vilket innebär att det är visar rätt.
ja, men Michał skrev i tidigare inlägg hans förslag till lösning. Fungerade inte.
Vi kan inte återskapa det här problemet på vår test-forum, så är väldigt svårt att hitta en bra lösning.
Om vi vet var problemet ligger i koden, blir det lätt att hitta en lösning.