Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Problem med vBet (vBadvanced / Tomma sidor)

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Hemsida Översättare = OK
    cardshare.tv / TL /

Men / forum visar så här:
    cardshare.tv / TL / forum /

Jag skulle föredra att visa som:
    cardshare.tv / forum / TL /

Men jag verkar cant att räkna ut hur man gör detta utan att bryta något.

Även när du tittar på ett inlägg den bort / forum / helt.

t.ex. cardshare.tv/tl/cccam-exchange-local/27526-lokal-sport-sky-alemanya-lahat-ng-hd-s.html

och detta orsakar en del bilder för att inte visas korrekt.

Om du kunde hjälpa mig rätta till detta skulle det vara mycket uppskattat.

Jag märkte att du sa något om modifiying första 2 regler ... Exempel?

Tack

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

OK så - du har fel konfiguration.

Konfigurera huvudsakliga alternativ på lämpligt sätt. Ställ forum katalogen, tom domän (det är skrivet för att använda den endast när sub-domäner används), fastställa lämpliga regler för htaccess i forum katalog (du har exempel här.: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html Om du har problem skickar din faktiska. htacces innehåll och jag kommer att ge dig korrigeras en).

http://www.vbenterprisetranslator.co...-2.html # post54

Eller vbadvanced integration. Här är länken för vbadvanced dynamisk: http://www.vbenterprisetranslator.co...tegration.html
    Observera att inte alla vbadvanced produkter integration stöds just nu - så var specifik.

Vänligen den första delen, sedan de andra. Du kommer inte ha den som arbetar i annat sätt. Base är: Forum översättning fungerar. Då är du redo att integrera andra delar.

Vi är här för att hjälpa dig Så fråga, ge faktiska status och så vidare. Om du känner för att bättre att någon gör det åt dig - jut köper http://www.vbenterprisetranslator.co...de-service.php och vi gör det åt dig. Innan du tänker på buing det - du bara träda EXAKT alla instruktioner - vi kommer att göra precis samma sak om du köper uppgradera tjänsten, vi kommer bara träda i handboken ...

Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2009

Jag har köpt en uppgradering och hoppas att du hör av dig inom kort.

Jag försökte sätta / forum och ta bort domänen och försökte ett antal andra inställningar, men detta orsakade trådarna vid omräkning till tillbaka hemsidan.

Jag antar att det beror på / root. Htaccess & / forum. Htaccess

Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av contemptx View Post
    Jag har köpt en uppgradering och hoppas att du hör av dig inom kort.

Jag försökte sätta / forum och ta bort domänen och försökte ett antal andra inställningar, men detta orsakade trådarna vid omräkning till tillbaka hemsidan.

Jag antar att det beror på / root. Htaccess & / forum. Htaccess
    Vi fick en uppgradering av tjänsten utan respons med tillgång till data - vi skicka mail med resterande. Om det är ditt vänlig svar Vi kan inte gjorde uppdateringen utan tillgång

Reg.datum
    Oktober 2009

Löste En fråga hittades med vBAdvanced CMPS integration - också lösas och lösningen kommer att inkluderas i nästa utgåva - så det kommer att fungera utan några ändringar.

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •