Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Flaggor visar inte upp

  1. #1

    Default Flaggor visar inte upp

    Hej,

    Jag använde den fria versionen av vBET och det fungerade bra. Jag avinstallerade och köpte den fullständiga versionen. Nu flaggorna visas inte någonstans på min sida? Om jag försöker översätta manuellt genom att lägga till PL / forum / det fungerar OK.

    Dessutom, om jag aktiverar "Översättningar Meny med" hela stilen är fel.

    Jag använder vBulletin 4.0.3.

    Tack!

    Greg

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Hej.

    Jag svarade redan om det på dina olika inlägg, men jag tror att jag missförstått - Jag trodde att flaggorna bilder inte visas. Som jag förstår nu helt flaggorna avsnittet syns inte alls.

    Jag antar att du har anpassade layouten på forumet. Det kan vara frågan - ändå ska visas (kanske sönder, men bör). Försök att sätta flaggor i egen plats. Också skicka oss din fullständiga forum URL - vi kommer att se HTML-utdata och leta efter orsak - även för rullgardinsmenyn.

    Jag förstår att du har inaktiverat rullgardinsmenyn nu, eftersom den bryts - skicka skärmbild och HTML-utdata när menyn är tillgänglig. Även här - försök anpassad plats - det kan vara så att standardplatserna inte är lämpliga för din ändrade layouten.

  3. #3

    Default

    Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Hej.

    Jag svarade redan om det på dina olika inlägg, men jag tror att jag missförstått - Jag trodde att flaggorna bilder inte visas. Som jag förstår nu helt flaggorna avsnittet syns inte alls.

    Jag antar att du har anpassade layouten på forumet. Det kan vara frågan - ändå ska visas (kanske sönder, men bör). Försök att sätta flaggor i egen plats. Också skicka oss din fullständiga forum URL - vi kommer att se HTML-utdata och leta efter orsak - även för rullgardinsmenyn.

    Jag förstår att du har inaktiverat rullgardinsmenyn nu, eftersom den bryts - skicka skärmbild och HTML-utdata när menyn är tillgänglig. Även här - försök anpassad plats - det kan vara så att standardplatserna inte är lämpliga för din ändrade layouten.
    Jag försökte anpassad kod:

    Code:
    <div id="flaggen" class="vbetflags_position">
     {vb:raw vbenterprisetranslatorflags}
    </div>
    URL:
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum/
    URL omskrivning av
    Code:
    http://www.coinforums.com/forum.php
    Inga flaggor Jag lämnade kod där för dig att se ...

    Låt dig inte om drop down just nu.

  4. #4

    Default

    Flaggor visar nu upp ... Jag vet inte vad som hände?

    Ursprungligen kopierar jag / klistrade in nyckeln i. Så jag gick till licensnyckel fältet och gick till slutet då slå DELETE för att se om extra osynliga ASCII var inklistrad, nu fungerar det.

    Jag vet inte, men det fungerar nu.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Jag vet inte, men bra

    Håll dig sval - dessa saker händer och vi är här för att hjälpa till att lösa det

  6. #6

    Default

    Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Jag vet inte, men bra

    Håll dig sval - dessa saker händer och vi är här för att hjälpa till att lösa det


    Önskar jag hade mer tid att felsöka själv men arbetet tar upp all min tid!

  7. #7

    Default

    mina flaggor är inte upp heller

  8. #8
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Quote Ursprungligen postat av hotslot View Post
    mina flaggor är inte upp heller
    Vilken? Rullgardinsmenyn eller listan? Vänligen kontrollera din flaggorna konfiguration (se till att de är nickar funktionshindrade). Om du har anpassade layouten sedan kontrollera olika flaggor lägen - standard lägen kommer alltid att arbeta med standardlayout - på anpassade layouter inte nödvändigtvis. Även i slutet bara försöka anpassad plats.

  9. #9

    Default

    se hur din visar upp på din profil? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Min forummedlemmar profiler det inte.

    Visa profil: SlotFan - Hot spelautomater

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Quote Ursprungligen postat av hotslot View Post
    se hur din visar upp på din profil? http://www.vbenterprisetranslator.co...bers/vbet.html

    Min forummedlemmar profiler det inte.

    Visa profil: SlotFan - Hot spelautomater
    Ställ bara in ditt standardspråk i User CP.

    Också - observera att du har något fel på sidan som du gav:
    Code:
    Warning: fetch_template() calls should be replaced by the vB_Template class. Template name: vbimghost_memberbit_noimg in [path]/includes/functions.php on line 3932

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •