Hej
Jag märkte att med vBET 4.2.1 och vBulletin 4.0.2 PL4 och vBSEO 3,5 RC3 meddelandena inte blir översatt.
Vänligen råd
StarBuG
Hej
Jag märkte att med vBET 4.2.1 och vBulletin 4.0.2 PL4 och vBSEO 3,5 RC3 meddelandena inte blir översatt.
Vänligen råd
StarBuG
Du måste slå på dessa översättningar - det är inaktiverad som standard för prestanda skäl (inte alla använder det). Du kommer att hitta lämpliga alternativ i vBET -> Övrigt alternativ
Ledsen men jag är inte dum.
Det är på annars skulle jag inte ha rapporterat det som fel!
Se Patientenfragen.net - vi har svaren
Ingen antar att någon av våra användare är dumDet är standardförfarande att först informera om konfigurationsmöjligheter, eftersom användaren kan enkelt missar vissa konfigurations-eller inte ens leta efter sådana. Jag öppnar frågan igen och åker dit
![]()
Ja, det är några fel, eftersom det är ännu inte kodas. Vi tar hand om det snart![]()
Förresten - visste du märker att du har brutit layouten på toppen för översättningen av visa och dina flaggor försvinner (inte ens i produktionen kod )?... Jag ser att du gjort några manuella malländringar - vänligen kontrollera gör det är på grund av dina ändringar (kopia faktiska mall kropp någonstans, gå tillbaka, kolla, lägga tillbaka).
Layouten är inte bruten.
Du såg en cachad version under en felsökning av APC Cache optimering plugin
Prova nu och se om du fortfarande ser en trasig layout plz
PS: "dumt" del sa jag bara för att du helt enkelt stängde felrapporten och flyttade den utan att vänta på mitt svar.
Du bör vänta på kunderna svar först innan förklara aktiva lösta problem.
Det är oartigt annars![]()
Senast redigerad av StarBuG; 08-04-10 på 16:25.
Ytterligare en anmärkning
Jag vill inte tillåta: *. js i robots.txt-filen
Jag hade den med, men tog bort den för nu ifall detta var orsakade översättningen problem (vilket det inte är).
Dock skulle det orsaka problem med den fasta nya versionen eller kan jag inkludera den i min robots.txt?
Det är inte officiellt i den ursprungliga-protokoll men Google bot kan hantera det.
Och det är det som räknas![]()
Just - nu layout är OK.
Också tack för ditt förslag om hantering av frågor. Observera att vi alltid är öppna frågor om det framgår att det egentligen inte är löst och att "slutet" är bara prefixet - tråden är inte stängd - du kan fortfarande skriva och berätta att frågan är inte korrigeras ännu. Ledsen om du kände dig obekväm på grund av detta.
![]()