Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: Kolla Statuscode 301 vs 302

Default Kolla Statuscode 301 vs 302

Hej!

Jag kollade min webbplats om denna tjänst (redirect-checker.org) och fick ett fel

Resultat
    https://mysitename.com
    302 Hittade
    https://mysitename/de/
    200 OK

Problem finns:
    Du använder en 302-omdirigering. Detta innebär, att de faktiskt innehåll är tillfälligt inte kan nås och kommer att komma tillbaka snart. Att använda en 302-omdirigering i allmänhet flyttade sidor är en dålig idé. Sökmotor bot kan inte följa det, eller hantera det som att det är tillfälligt. För SEO är detta också en dålig idé, eftersom ingen länk juice kommer att överföras till den länkade sidan.
    vBulletin 4.1.4, vBet 4.9.1
    vBET - språkidentifiering - Alltid lita på användaren

Jag ber om er hjälp med att lösa felet.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Data som du skickar är inte korrekt. Skicka detaljerad beskrivning med verkliga data, så att vi kan kontrollera det. Även omdirigeringar används av vBET om du ställer in att omdirigera användarens språk eller om du förlorat URL spårning (var på den översatta sidan och av någon anledning att gå direkt till inte översatt sida, inte genom att använda flaggan). Så vi använder det i syfte att på ett lämpligt sätt.

Hej!

Jag ville skicka den utökade uppgifter med ett personligt meddelande, men jag fick ett felmeddelande:

Du har inte behörighet att få tillgång till /forum/private.php på denna server.

Reg.datum
    Oktober 2009

Detta orsakas av säkerhet mod - vi är fortfarande att hitta regler som ska inaktiveras. Vänligen prova igen och skicka oss din IP-vi kommer att kunna hitta i loggar som regel slutade du och inaktivera det.

Min IP: 195.135.197.233

eller dynamisk IP-mobiloperatörer
    Senast redigerad av Vetall; 02-11-1809:59.

Reg.datum
    Oktober 2009

Tack - jag hittade den i loggar och funktionshindrade en mod säkerhet regel. Var god försök igen. Om det fortfarande inte fungerar, då kommer jag att inaktivera nästa regel som blockerar dig.

Text automatically translated from: Russian to: Swedish
    Translated text
    Не работает:
    Original text

Förbjudna
    Du har inte behörighet att få tillgång till /forum/ru/private.php på denna server.
    Senast redigerad av vBET; 02-11-1818:10. Anledning: extra lang bbcode

Reg.datum
    Oktober 2009

OK. En annan mod säkerhet regel funktionshindrade och Apache startas om. Hur är det nu?

alla samma misstag:

Förbjudna
    Du har inte behörighet att få tillgång till /forum/ru/private.php på denna server.

Reg.datum
    Oktober 2009

OK, en annan mod säkerhet regel funktionshindrade (det tycker du gjorde SQL injection-attack). Var god försök igen och ledsen för besväret, men det finns inga regler för att inaktivera för vBulletin och vi behöver upptäcka det från fall till fall.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •