Se exempel här: V'mail problem w/ olåst V3 på*********
Flaggan länkar längst ned kommer att/********/t194603-v".
Allt efter det är att vara avskuren
Se exempel här: V'mail problem w/ olåst V3 på*********
Flaggan länkar längst ned kommer att/********/t194603-v".
Allt efter det är att vara avskuren
okej, något konstigt händer. Eftersom ordet m otorola (utan mellanslag) filtreras på denna webbplats, webbadress är omdirigeras. Om omdirigering " håller på att förvandlas till %27. Med %27 i url saker och ting fungerar bra. Om du byter %27 med en " du får se vad jag syftar på. Samma händer inte på detta forum, jag gissar att eftersom URL-inställningar för vbSEO är inte så speciella tecken.
vBSEO bör minska eller ersätta specialtecken. Jag har inte hittat en länk på din webbplats med särskilda tecken. Gör vBSEO inte ersättas någonstans specialtecken i-länken för något?
Nej. Vi stöder konfigurering av vBET inte vBSEO.
Är länkarna med " kommer att visas på webbplatsen? Gör som orsakar problemet måste du ange " manuellt?
Du kan prova att sätta in en regel i AdminCP->vBSEO->Kontrollpanelen->Övrigt Setings->teckenersättning.
Tecknet ersätter fungerar inte om att ta Bort/Byta ut icke-engelska tecken i Url : er är på. Om det är aktiverat då naturligtvis icke-engelska tecken tas bort/ersättas
Har du provat att lägga till en regel att Definiera din Egen Karaktär Ersättare i AdminCP->vBSEO->Kontrollpanelen->Övrigt Setings->teckenersättning?
Är länkarna med ' kommer att visas på webbplatsen? Gör som orsakar problemet måste du ange manuellt?
ja jag lagt den här regeln: " ''=>" men det har ingen effekt. Jag har också försökt att ändra "Inaktivera "urlencoding" i Url : er ?" men detta fungerar inte på rätt sätt.
Den enda anledningen till att jag märkte detta beror på att Google gillar att ta kodade URL : s och ändra kodningen till karaktären. I exemplet ovan %27 ändras till " och sedan Google indexerar olika språk med " i URL : en. Men i det här fallet URL är att cutoff. Om du ändrar %27 till " manuellt är det inte omdirigera till %27.