Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: DBSEO fungerar

  1. #1
    Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2012
    Inlägg
    12

    Default DBSEO fungerar

    bara i fall någon är intresserad.

    Få dbseo setup och arbetar först

    installera sedan vbet och använda den normala url-inställningar inte välja vad som helst att göra med vbseo

    Mina frågor där jag får tom resultat och diverse andra wierdness var ner till en äldre installera så se till att du har tagit bort det helt

    så se till att du har en fungerande översättare detta var min nästa fråga. under testet hade jag använt full kvot från yandex på en dag ro soemthing så jag såg udda frågor efter att

    VBET laget skulle du ha någon form av en rapportering / information sida där det står vad som har översatts och vad som kommer att vara ytranslated (dvs är i kön etc) som jag hade svårt att räkna ut varför jag verkade bara ha en och FR cache endast objekt (även om franska fungerade inte)

    basiclaly om du får en fråga att gå tillbaka till grunden och börja om igen

    Lägg till vbet sista och röra med något efter.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Observera att vBET gör det möjligt att ställa in vilket språk som ska cachas. Om du cache bara en och FR, då kanske du har stängt av cache för andra språk. Du kan också manuellt gå till översatt sida i andra språk och om det är översatt (du kan också vara av kvoten i översättning leverantör) kontrollera sedan gjorde det gå till cache. Även i fall av gäst cache du måste ange lämpliga rättigheter för katalog (information i guest cache till cache).

  3. #3
    Junior Member
    Reg.datum
    Nov 2014
    Inlägg
    4

    Default

    Hej killar jag skrev i en annan tråd på detta. Jag ser inte min tråd så undrar jag om detta är en död produkt?

  4. #4
    Banned
    Reg.datum
    Aug 2012
    Inlägg
    481

    Default

    Ditt inlägg har försvinna med måtta. Det har varit godkända och visar det. vBET fungerar och utvecklas.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •