Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: php-varning på alla sidor

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Default php-varning på alla sidor

Att få detta på alla mina sidor. Kör den senaste versionen.

Varning: Ogiltigt argument lämnas för foreach() i /home/site/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php på linje 734

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Snälla ge mig en länk till den frågan. Vänligen skicka mig ett PM tillgång detaljer till Admin CP och FTP. Jag kommer att kolla upp vad som pågår på det

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag har inte tillgång till FTP.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Quick fix för det här problemet:
    1. Öppna fil includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
    2. Sök:
      PHP Code:
      if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag']) 
    3. Byt ut det till:
      PHP Code:
      if($vbulletin->options['vbenterprisetranslator_alternate_tag'] && !$vbulletin->userinfo['userid']) 

Detta quick fix kommer att läggas till i nästa utgåva.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

tack, det fungerade.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag uppdaterade till den senaste versionen av vBET. Jag var tvungen att åter tillämpa denna fix, men det är nu som visar på alla gäster sidor, oavsett vad.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag ser inte problemet på din webbplats.
    Den senaste versionen vBET är 4.7.2. Din version är 4.7.1. Har du gjort en nedgradering?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Ja, jag sänkte efter att jag såg den här, men det ser ut som det som händer i 4.7.1. Det är bara att ske när ingen översättning leverantörer finns tillgängliga (Google är markerade som finns i mitt fall, men jag har inte en API-nyckel in till dem). När detta händer trådar är INTE heller att översättas.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Om du inte har en nyckel Google så borde det vara automatiskt inaktiverad. Du manuellt stänga av Google AdminCP->vBET->Översättning Leverantörer av Tillgänglighet. Vänligen låt mig veta om Google slås på automatiskt i AdminCP->vBET->Översättning Leverantörer av Tillgänglighet.
    Vänligen låt mig veta om detta löser problemen.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Om du inte har en nyckel Google så borde det vara automatiskt inaktiverad. Du manuellt stänga av Google AdminCP->vBET->Översättning Leverantörer av Tillgänglighet. Vänligen låt mig veta om Google slås på automatiskt i AdminCP->vBET->Översättning Leverantörer av Tillgänglighet.
    Vänligen låt mig veta om detta löser problemen.
    Faktiskt, det verkar som jag hade fel. Även om Google nu stannar av efter inställningen manuellt felet fortfarande visas. Dock verkar den inte hela tiden. Jag kan inte hitta ett mönster. Det är klart att det går bort när "Lägg till alternativa tag" är avstängd.

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •