Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Frågor innan du köper ...

Banned
    Reg.datum
    Feb 2010

Default Frågor innan du köper ...

Text automatically translated from: Spanish to: Swedish
    Translated text
    Tja innan du köper denna mod som ser väldigt bra jag verkligen vill veta några saker:

1 .- Den stöder vBSEO vbulletin4 och 3.5RC2, plus-sitemap-generator vBSEO-2.6 och vbadvanced4?

2 .- Det avspeglar också plugins som är installerade på forumet?

3 .- Skulle det ändrade skriva egna regler jag har i vBSEO också översättas i varje enskilt fall?

4 .- Jag har en mod för automatisk genererar taggar för varje objekt är postat, vad skulle hända med dessa etiketter? Skulle resultera i varje enskilt fall?

5 .- För både vBSEO och själv-märkning mod jag lägga till listor med tomma ord, nu har jag lagt till en lista på spanska (forumets standardspråk) och engelska, om jag installerar översättaren bör lägga till listan av tomma ord alls dessa språk?

Jag hoppas att besvara ... Saludos ...
    Original text
    Senast redigerad av kaiser1313; 12-02-1000:25.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

1 .- Det kommer att vara kompatibel med VB4 mycket snart. Vi jobbar nu på vBET 4.0.0 version som kommer att vara kompatibel med VB4 - det kommer att släppas i början av mars. I nästa version kommer vi att göra det förenligt med vBSEO3.5 och detta kommer också att hända snart. gör vBET 4.x kompatibel med vbseo-sitemap-generator är också i planerna. Vi gjorde inte ännu några planer om integration med vbadvanced4.

2.- det översatta innehållet i outhput html. Så om andra plugin påverkar produktionen sedan ti kommer att översättas. Om det är gjort av Ajax sedan som standard att jag inte kommer att översättas till (om det inte är integrerade med vBET) eftersom det inte är en del av utdata som html. Du kan prova gratis version först och se det live. Här är det för vB4: vB Enterprise Översättare - vBulletin.org Forum

3 .- Vi har inte testa den. Om omskrivning fungerar som BB-krok och det händer innan global_complete eller i global_complete med utförandet för mindre än 1000 då det kommer att översättas.

4 .- Vilka tagger exakt använder du?

5 .- Nej De kommer helt enkelt vara med i URL.

I händelse av framtida frågor - fråga bara

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •