Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: kommer dessa addons arbete med cloudflare

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2013

Default kommer dessa addons arbete med cloudflare

bara för att se till att dessa addons arbete med cloudflare i fall att det är den främsta orsaken för texten försvinner ?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Om du misstänker att problemet är cloudflare, sedan är det bara att inaktivera det för ett ögonblick och kontrollera resultaten. Om ingenting förändras med funktionshindrade cloudflare så är det inga konflikter alls.

Observera att vBulletin har tusentals plugins. Vi kan inte kontrollera eller garantera att vBET kommer att arbeta med alla dessa i alla versioner - det är helt omöjligt, eftersom utvecklingen av dessa plugins är utanför vår räckvidd. Fortfarande vBET använder alla vBulletin mekanismer, så de flesta av plugins behöver inte NÅGON integration steg. vBET kommer att samarbeta med de flesta av plugins märker inte ens att de existerar, eftersom vi översätter slutresultatet.

Vänligen gjorde in och ge oss resultat.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2013

jag försöker stänga av cloudflare som för två tre timmars dessutom inte verkar fungera på min sida
    är det ok att jag begär för installation service pls pm mig steg tacka

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Vänligen lösa det första problemet externa anslutningar till servern (http://www.vbenterprisetranslator.co...disappear.html och senare testa kompatibilitet vBET av cloudflare.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •