bara för att se till att dessa addons arbete med cloudflare i fall att det är den främsta orsaken för texten försvinner ?
bara för att se till att dessa addons arbete med cloudflare i fall att det är den främsta orsaken för texten försvinner ?
Om du misstänker att problemet är cloudflare, sedan är det bara att inaktivera det för ett ögonblick och kontrollera resultaten. Om ingenting förändras med funktionshindrade cloudflare så är det inga konflikter alls.
Observera att vBulletin har tusentals plugins. Vi kan inte kontrollera eller garantera att vBET kommer att arbeta med alla dessa i alla versioner - det är helt omöjligt, eftersom utvecklingen av dessa plugins är utanför vår räckvidd. Fortfarande vBET använder alla vBulletin mekanismer, så de flesta av plugins behöver inte NÅGON integration steg. vBET kommer att samarbeta med de flesta av plugins märker inte ens att de existerar, eftersom vi översätter slutresultatet.
Vänligen gjorde in och ge oss resultat.
jag försöker stänga av cloudflare som för två tre timmars dessutom inte verkar fungera på min sida
är det ok att jag begär för installation service pls pm mig steg tacka
Vänligen lösa det första problemet externa anslutningar till servern (http://www.vbenterprisetranslator.co...disappear.html och senare testa kompatibilitet vBET av cloudflare.