Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Var placerar du dina flaggor för gäster?

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    80

    Default Var placerar du dina flaggor för gäster?

    Var placerar de flesta människor här sina flaggor för gäster? Är läget verkligen någon roll?

    Vi har för närvarande vår i sidfoten här:

    Tonåring Forum>> Teen Hjälp | Teen Råd & Support Forum | Teen Chatt <<

    men funderade på att flytta det till sidhuvudet eller under vår gäst välkomstmeddelande.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Enligt min uppfattning läge att göra frågan. Det är samma som med reklam - när den är gömd någonstans i botten, kommer de flesta människor inte någonsin se det ...

    Robotar naturligtvis kommer att få se allt. Jag vet inte robotar gör någon prioriteringar utifrån länk position.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    80

    Default

    Det är vad jag har tänkt, skulle jag vilja placera flaggor hög för gäster så att de vet att forumet kommer att översätta, men jag vill inte sökmotorerna prioriterar flaggorna som vår huvudsakliga innehåll eller något liknande

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Quote Ursprungligen postat av Michael View Post
    Det är vad jag har tänkt, skulle jag vilja placera flaggor hög för gäster så att de vet att forumet kommer att översätta, men jag vill inte sökmotorerna prioriterar flaggorna som vår huvudsakliga innehåll eller något liknande
    Du kan göra det genom att lägga alla översatta webbadresser i webbplatskartan med lägre prioritet

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    80

    Default

    Hur lägger jag översatt webbadresser till vbseo sitemap och har dem på låg prioritet?

  6. #6
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Vi har inte undersöka detta ännu. Och det verkar som att i närmaste framtiden vi har andra prioriteringar.
    Du kan fråga vBSEO personal - sitemap generator det är deras produkt och faktiska integrationslösning ges av dem.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •