Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Stora problem med dubbletter

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Default Stora problem med dubbletter

Jag har en stor fråga med samma innehåll. Jag har för närvarande en gräns på mängden av tecken som är översatt med Google Translator dygnet eftersom om jag inte räkningen skulle vara löjligt. Tyvärr betyder det att inte alla sidor översätts direkt och samma innehåll finns på 13 olika sidor (jag använder 12 översättningar)

Jag är öppen för förslag på hur man kan lösa detta. Jag anser att detta är en av anledningarna till att jag förlorar trafik nyligen.

Här är ett exempel på vad Google indexerar:
    https://www.Google.com/search?q=%22S...w=1364&BiH=643

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Har du förslag på hur man löser detta? Tror du att http://www.vbenterprisetranslator.co...Nate-Tags.html löser problemet? Vad visar du länken?

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag är inte riktigt säker på hur lösa detta. Är ingen text alls bättre än samma text 7 gånger? (Sagt ursprungligen 12, jag menade 7)

Jag tror att de alternativa taggarna hjälper.

Länken I inte längre visar frågan eftersom sidorna har översatts. Detta händer främst med nya sidor och mycket gamla sidor som inte är populära.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Här är ett aktuellt exempel: https://www.Google.com/search?q=%22G...w=1364&BiH=643 (det finns 5 av samma version för tillfället, jag gissar eftersom de andra 2 har översatt)

Det är Google genomsöker mina sidor snabbare än jag kan få dem översatta.

FYI, jag tillbringade Mycket pengar är förra året på översättning och tyvärr upping kvoten som en dag inte ett alternativ.
    Senast redigerad av tavenger5; 04-02-1313:51.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Quick fix alternativa Taggar vi kommer att försöka ge så snart som möjligt. Du först prova alternativa Taggar. Du kan tillfälligt stänga av de mindre viktiga språk.
    Dessutom kan vi göra ett konfigurerbart alternativ om det finns ingen översättning sedan:
    1) Visa den ursprungliga texten - det är nu
    2) visar den ursprungliga texten i anteckningen var väntan för översättning - sidan kräver en hel del mindre översättningar och anteckningar kan visas irriterande ofta
    3) Visa tomma texten

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Tack för snabb respons.

Istället för att visa flera irriterande toner när något inte är översatt, finns det en flagga i systemet för att säga "hela sidan är översatt"? (minus widgets, eftersom widgets ändras mycket)

Jag tror det perfekta alternativet skulle vara att "Visa tomma texten med ett meddelande att säga att sidan inte är helt översatt ännu" anmälan kommer att försvinna när sidan är översatt.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Tack för ditt förslag. Vi kommer att arbeta med den här funktionen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •