Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Stort problem med duplikatinnhold

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Default Stort problem med duplikatinnhold

Jeg har et stort problem med duplikatinnhold. Jeg har for tiden en grense på hvor mye tegn er oversatt en dag med Google oversetter, fordi hvis jeg ikke regningen ville være latterlig. Dessverre som betyr at ikke alle sider oversatt en gang, og det samme innholdet som finnes på 13 forskjellige sider (jeg bruker 12 oversettelser)

Jeg er åpen for forslag til hvordan å løse dette. Jeg tror dette er en av grunnene til at jeg mister trafikk i det siste.

Her er et eksempel på hva Google er indeksering:
    https://www.google.com/search?q=%22s...w=1364&BiH=643

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Har du forslag på hvordan du kan løse dette? Tror du at http://www.vbenterprisetranslator.co...Nate-Tags.html vil løse problemet? Hva viser linken du ga?

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Jeg er ikke helt sikker på hvordan du kan løse dette. Ikke er mer tekst i det hele bedre enn den samme teksten 7 ganger? (Jeg opprinnelig sa 12, jeg mente 7)

Jeg tror alternativ kodene vil hjelpe.

Leddet jeg forsynt er ikke lenger viser problemet siden sidene er oversatt. Dette skjer hovedsakelig med nye og svært gamle sider som ikke er populære.

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Her er et aktuelt eksempel: https://www.google.com/search?q=%22G...w=1364&BiH=643 (det er 5 av samme versjon i øyeblikket, jeg gjetter fordi de andre 2 har blitt oversatt)

Poenget er Google gjennomsøker mine sider raskere enn jeg kan ha dem oversatt.

FYI, jeg brukte mye penger er i fjor på å oversette og dessverre upping kvoten en dag ikke et alternativ.
    Sist endret av tavenger5; 04-02-1313:51.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Quick fix alternativ tags vi vil prøve å gi så snart som mulig. Du først prøve alternativ tags. Du kan midlertidig deaktivere mindre viktig språkene.
    I tillegg kan vi gjøre en konfigurerbar alternativ hvis det er ingen oversettelse deretter:
    1) Vis den opprinnelige teksten - det er nå
    2) Vis opprinnelige teksten i notatet var ventet på oversettelse - side krever mye mindre oversettelser og notater kan vises annoyingly ofte
    3) Vis tom tekst

Senior Member
    Ble medlem
    Desember 2009

Takk for rask respons.

Istedet for viser flere irriterende notater når noe ikke er oversatt, er det et flagg i systemet å si 'denne siden er oversatt'? (minus widgets, siden widgets endre mye)

Jeg tror det ideelle alternativet ville være å "vise tom tekst med en melding om å si at siden ikke har blitt fullstendig oversatt ennå" varsel vil gå bort når siden er oversatt.

Utestengt
    Ble medlem
    Aug 2012

Takk for ditt forslag. Vi vil arbeide på denne funksjonen.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •