Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Endast översätta nya ämnen

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Dessutom låter säga jag har ett x antal trådar översatt, men jag vill inte att översätta något alls längre. Det finns inget sätt att stänga av översättningar utan att ta bort alla Länkar till dessa sidor.

I detta fall vill jag behålla flagga länkarna där översättningar finns, men stänga av flagga länkarna så inget nytt är översatt.

Detta är ett fall där en intern växel att säga "om denna tråd är helt översatt i detta språk, Visa flagga länk"

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Skapa ett nytt ämne med funktion begäran.
    Vänligen håll en fråga per en tråd.
    Ny funktion "bara översätta nya trådar" är redan gjort och ingår i monter - vBET 3.x och vBET 4.x-versioner.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Jag installerat den senaste versionen, och tyvärr fungerar detta inte som jag trodde det skulle.

Problemet är, att om, äldre trådar sedan dagarna anges som Har varit översatt är inte längre länkat till. Dessutom länken finns kvar, men blir Omdirigerad till ursprungliga. Jag inser att det är en utmaning för att avgöra om en tråd har översatts eller inte, men jag tror att det är nödvändigt att inte slösa pengar på tidigare översättningar som har slutförts.

Senior Member
    Reg.datum
    Dec 2009

Om en tråd som var tidigare översatt understiger tröskeln "Inte översätta gamla trådar" då blir det också en hel del indexera pågår. Om något borde inte detta vara ett antal dagar, men ett fast datum så översättningar inte ständigt ska bli inaktuellt.

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Om ämnet omdirigeras då förlorar du inte pengar på översättningen, eftersom det inte har skickats för översättning.
    Översättning tråd från ett visst datum kommer att vara i http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html.

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •