Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Avdelning popup-text, var som helst i översatta sidor, fortfarande inte översätts

  1. #1

    Default Avdelning popup-text, var som helst i översatta sidor, fortfarande inte översätts

    -Till exempel gå till översatta forum hem vBulletin Empresa Traductor (VBET) (Español)

    -placerar markören i senaste trådar att visa i forum hem, i rätt
    popup-text fortfarande inte översatt

    skärmdump






    -om det finns snabbkorrigeringen i plugin-filen, låt oss veta killar

    jag försökt redan tillfälliga korrigering, wraping avdelning koden i mallen med detta om villkorlig

    < om condition="!isset($_REQUEST['language'])" >
    </ Om>
    men jag är fortfarande inte säker vilken mall för senaste trådar i forum hem, försökte jag forumhome_latestthreadbit och forumhome_latestthreadbit_newestthreads, men ser ut som fortfarande inte dem

  2. #2
    Banned
    Reg.datum
    Aug 2012
    Inlägg
    481

    Default

    Översättning av titel-attribut stöds för närvarande inte. Vi arbetade med det men det var problem med ej översatta område och arbetet stoppades.

  3. #3

    Default

    Quote Ursprungligen postat av Marcin Kalak View Post
    Översättning av titel-attribut stöds för närvarande inte. Vi arbetade med det men det var problem med ej översatta område och arbetet stoppades.
    OK tackar du marcin,

    Denna tillfälliga korrigering är works, wraping attributet avdelning i mallen med denna om villkorad, om någon behövde det

    < om condition="!isset($_REQUEST['language'])" >
    Titel = "exempel avdelning attribut i mall"
    </ Om>
    eller kanske kan skapa en plugin för att göra det automatiskt, så behöver översätta rubriken attribut i översatta sidor

  4. #4
    Banned
    Reg.datum
    Aug 2012
    Inlägg
    481

    Default

    Tack för ditt förslag. Vi kommer att lösa problemet och vi kommer att lägga till denna funktion.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •