Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: vBet kostnader och åtkomstkontroll

  1. #1
    Banned
    Reg.datum
    Jul 2012
    Inlägg
    1

    Default vBet kostnader och åtkomstkontroll

    Jag ser att du är för närvarande stöder följande översättning motorer:
    Google Translation API v2, Microsoft översättning API, Apertium översättning API

    Jag hittade prisstrukturen för Google, men inte de andra 2. Skulle du råkar ha länkar till deras prisdifferentierade prisstruktur?

    Också kan du styra åtkomsten till vBet via användargrupper? Jag skulle vilja tilldela användargrupper som kan använda vBet således inte tillåta alla och deras mor för att använda den.

    TIA

    Redigera: Är det också möjligt att erbjuda vBet att endast särskilda forum och inte hela webbplatsen?
    Senast redigerad av 1QuickSI; 10-09-1213:34. Anledning: Ytterligare quesiton

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009
    Inlägg
    3,037

    Default

    Microsoft kan användas i gratisversionen (med månatliga gränser) eller betalas en. Apertium är gratis - fortfarande it inte stöder alla språk par och bör behandlas som stöd (till lägre kostnader).
    Microsoft finns information här: Microsoft översättare | Windows ljus Marketplace

    Just nu kan du välja vilka språk som stöds för gästerna och en för inloggade användare. Det finns inga extra per grupp konfiguration.

    Du kan begränsa vilka delar av ditt forum kommer att översättas med hjälp av URL-filter - se här för mer information: http://www.vbenterprisetranslator.co...ranslated.html

    Om du har ytterligare frågor - bara be

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •