Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Forumet cachen stöka

Default Forumet cachen stöka

Hej alla!

Jag har nyligen ett problem med min forum-cache. Endast ändringar jag gjort var att jag uppgraderade till vbet 4.5.1, så jag trodde som kan vara orsaken. Jag hade en annan fråga innan och vBET inloggad som admin och används FTP privilegier ska åtgärda problemet med uppgraderingen. NYA frågan i mitt forum är att, oavsett vem som loggar in inte kan se de loggas i såvida de uppdaterar sidan. Detsamma gäller att PM och bokföring. Inga förändringar ses såvida de uppdaterar sidan.

Detta kan inte vara ett problem med vBET själv, men jag tänker som kan vara den mest sannolika orsaken eftersom endast ändringar jag gjort på sistone är uppgraderingen.

Kan någon upplysa mig i denna fråga? Är detta ett problem med min vBET plugin, eller ska jag leta någon annanstans?

Tack för alla svar!

Nevermind - det var en webbhotell företag fråga efter alla. YEY! Allt löst...

Ber om ursäkt för besväret. Inte en vBET utfärda här, så kan du ignorera detta!

Banned
    Reg.datum
    Aug 2012

Jag är glad att du löst problemet. Jag stänger denna tråd.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •