Jag tycker att när jag har inga översättning leverantörer tillgängliga jag får bara ett tomt inlägg från en medlem som använder den. Detta är när jag har "Visa ursprungliga texten för användaren" att inte visa![]()
Jag tycker att när jag har inga översättning leverantörer tillgängliga jag får bara ett tomt inlägg från en medlem som använder den. Detta är när jag har "Visa ursprungliga texten för användaren" att inte visa![]()
Senast redigerad av DirtRider; 09-04-12 på 09:44.
Jag kommer att kontrollera det på. Även Säg mig om "Visa ursprungliga text för användaren" värdet på kommer de tomma posterna visas?
Även Observera att det kan vara coused men fel leverantör hemlighet/id/API-nyckel
Även om jag har visa ursprungliga text för användaren in på och sedan Ja det kommer att visa den ursprungliga texten. Det är då du har en post i en tråd som inte är på engelska och det blir ignoreras. Tangenterna API verkar arbeta när översättningen leverantörer är tillgängliga.
OK bry dig det mer med de pågående problem jag har med denna ändring som jag nu har tagit bort det, vad en allt pengar här visade sig vara![]()
Senast redigerad av DirtRider; 11-04-12 på 08:12.
Som du fick svar i denna mycket tråd - kontrollerar vår personal frågan.
Jag kan inte återskapa problemet på min test forum. Du kunde vänligen Visa mig url med exempel på där det finns "Tom" post, och om du har skicka mig det fortfarande workig jag skulle kontrollera det på plats
Tyvärr jag kan inte som jag har tagit bort denna mod från min webbplats nu som det gav oss alltför många frågor.
1. Tomma inlägget när översättningsprovider inte var tillgänglig (inställning att inte visa ursprungliga text)
2. Post på andra språk förutom standard när översättningsprovider inte var tillgänglig (Inställningar visa ursprungliga text) Detta orsakat förvirring som de engelska ledamöterna kunde inte förstå inlägg och skulle ignorera dem..
3. Forum saktar höger ned när översättningsprovider var inte tillgänglig, forum medlemmar klagade över att det inte var godtagbar vid dessa långsamma hastigheter.
Som jag sade att jag inte kan återskapa problemet så om du inte har installerat vBET och därför du kan inte visa mig detta fel i "åtgärder" är det omöjligt för mig att kontrollera vad som gick fel.
Tillåt mig att checka in ditt FTP-konto.
Senast redigerad av r.dziadusz; 14-04-12 på 16:34.
Inget svar så jag måste stänga denna tråd. Om du har fler frågor om den här tråden jag öppna den på annat sätt snälla skriv en ny.