Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 2 12 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: vBET bör inte kopplas till detta forum server!

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default vBET bör inte kopplas till detta forum server!

Hej, under de senaste 24 timmarna min lagring webb ballooned kontroll och det var ner till en sak!, en fellogg hade fyllt med dessa
    PHP varning: strstr [< en href="/forum/sv/function.strpos" > function.strpos </a>]: förskjutning som inte ingår i strängen i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på rad 398
    jag hade många många tusen av dem (25 GB i alla!) och det verkar som att det var på grund av att inte kunna kontakta vBET server!

Detta var inte påpekade när inköp som vår server behöver för att kunna kontakta er vid alla tidpunkter!, servern var nere och så var det program (modificatio) som jag köpt från dig, är det ett verkligt behov av att ha vBET finnas ständigt i kontakt med servern?

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Jag kommer att försöka att checka in på min test forum. Dessutom kan du Beskriv mig steg för steg vad du skulle gjorde innan fel verkade?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Enkel, dessa fel visas i mitt fel log hela tiden din webbplats var nere i går, när webbplatsen kom tillbaka upp fel stoppas eller bromsat, nu har jag bara tusentals av dem idag (17 mb)
    Quote Ursprungligen postat av thecodecage.com error log
    [03-Feb-2012 13: 20: 48] PHP varning: strstr [< en href="/forum/sv/function.strpos" > function.strpos </a>]: förskjutning som inte ingår i strängen i /home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions.php på rad 398
    , forumet fungerar normalt inga problem eller fel utom fylla min felloggen.

Så inga åtgärder för att återskapa den!

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Den här loggen fortfarande finns det? Ja jag kan ställa vissa loggar och kontrollerar vad som händer.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Du har tillgång till forumet rot, log utgångar (jag rensa det dagligen!) och rätt har nu över 2 GB av poster från vBET, du kan ta bort filen, skapa en annan tomt och sedan behålla felkontroll tillbaka 2 GB öppnas inte i server och du får problem med att öppna det på din dator.

EDIT: Jag måste säga att min server inte har legat nere i månader (det fanns vissa 500 fel men de var momentant och jag lät dem när du ändrar en av mina egna plugins).

fellogg hittas på /public_html/forumz/error_log
    Senast redigerad av Simon Lloyd; 05-02-1220:14.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

För närvarande dölja jag denna varning för att inte krasch/papperskorgen ditt forum. Just nu jag kontrollera varför verkar. Även inte kan jag återskapa felet
    Jag har ändrat denna rad
    PHP Code:
    $closePosition strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 
    I denna rad:
    PHP Code:
    $closePosition = @strpos($outputPart'>',$openPosition 1); 

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Hej, någon vidare med denna fråga eller varför det var rapportering problemet?

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Förmodligen, när en leverantörer har vissa interna fel (här en som kraschade vår server också) att skapa några märkliga tranlation outup som inleddes oändlig loop - som skulle förklara varför i do inte påverkar på din server - som ni sade forum fungerar bra. Jag bläddrar igen felfilen är det gratis denna varning- eller du bara errased det?

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag har inte redigera felloggen på alla, även de fel som jag skapade jag lämnade det, så gör du tror att felet är fast eller är det bara dolt av filen du gjort?

Och ja forumet fungerar bra, jag betala inte för mycket google översättning bara 100 000 tecken per dag så många översättningar är kvar väntar på att översättas.

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Jag tror att felet är fast, otherways fellogg bör har andra varningar från den mycket samma slingan, om något visas igen kontakta oss

Sida 1 av 2 12 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •