Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 1 av 3 123 SenasteLast
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Alla översättningar slutat att fungera - alla trådar är tom när du klickar på en flagga

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Exclamation Alla översättningar slutat att fungera - alla trådar är tom när du klickar på en flagga

Jag göra inte några ändringar. Jag är på vBulletin 3.6.8 med vBET3.4.1.

Google kunde ändra sin översättning API eller något?

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Jag har precis uppgraderat till vBET 3.5.2 nu sidan min översättning är helt tomt. Vad har jag gått miste?

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Okej. Jag fick detta körs googletest.php. Ser ut som jag är tillfälligt av Google

Start översättning test för Google API v1
    Testresultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Misstänkt Användarvillkor Missbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 566.118164062

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Min Microsoft API-testet verkar bra. Bör inte mina vBET fortfarande översätta med Microsoft API?

Starta översättningsprovet MS
    Provningsresultat:  "Hello"
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 492.813964844

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej,
    Ja gick det men det test som du kan vara vilseledande, becouse det testa översättning endast i en sekund
    Du kan kontrollera:
    -har du
    admincp - > vBET - > översättning leverantörer - > endast användning Google: nr
    -hade du uppdatera = igen överföra mappen Ladda upp - en gång - > vbet_translation_options om inga snälla, gör du det

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Ja jag gjorde "endast användning Google: nr" och jag ladda upp vbet_translation_options mapp.

Nu om jag klickar på en flagga, får jag följande felmeddelande:

Oåterkalleligt fel: anropet till odefinierad funktion save_settings() i /home/smera/public_html/forums/includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php på linje 28

Jag minns vagt började jag få ovan fel efter att jag gjort vissa ändringar baserat på FAQ rekommendation om prestanda. Känns som det kan vara relaterad till cache-minne eller något
    Senast redigerad av myandy99; 30-10-1119:00. Anledning: mer utförligt

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Du ta bort eller redigera filer, (andra än för vbseo integration)
    Kan ni vänligen säga vilka åtgärder (av FAQ prestanda ledtråd) gjordes?
    Om du inte kommer ihåg något av detta vänligen PM mig din tillgång detailes jag kommer att kontrollera det på servern

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Jag kommer ihåg problemet uppstod när jag ändrade Cache-minne från ingen till något. Men trots att jag har ändrat Cache-minnet tillbaka till "Ingen" problemet fortfarande finns nu

Jag inte ta bort eller redigera filer, (andra än för vbseo integration)
    Senast redigerad av myandy99; 01-11-1113:22.

Junior Member
    Reg.datum
    Jul 2010

Kodraden där ett allvarligt fel inträffar verkar vara följande. Kan jag få några svar?

Code:
    save_settings(array ('vbet_provider_availability_'.$provider => $availability));

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Du fel visas becouse av systemet inte kan hitta funktionen save_settings som är vBulletin funktion och bör adminfunctions_options.php just nu vet jag inte varför det inte kan hittas, vänligen ompröva ladda upp alla vBet filer, eller skicka PM till mig tillgång till information, och jag kommer att kolla upp det.
    Det är knappast möjligt felet var provocerat fram genom att ändra Cache-minnet värdet

Sida 1 av 3 123 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •