Hej!
Jag har använt detta awesome program för ett år, men nu Traductions försvinner, fungerar inte...
Kan du hjälpa mig?
Hej!
Jag har använt detta awesome program för ett år, men nu Traductions försvinner, fungerar inte...
Kan du hjälpa mig?
Hej,
Om du inte installerar någon ytterligare plugis och översättning "försvinner" med ingen anledning, kontrollera om du är blockerat av översättning leverantören genom att köra det här testet: KLICKA PÅ
ALSE som jag kan se du använder vBET 4.2.3, vänligen kom ihåg att gratis Google Translation API wil stängas den 1 december och är seting nya strikta gränser, Överväg att uppgradera vBET till den senaste versionen som stöder även Google API v2 (betalas) och Microsoft översättning API (gratis) och en annan för närvarande testas.
Jag kan minska dina översättningsbegäran: KLICKA PÅ
OK Hayk!
Det här är resultaten för google test:
Start översättning test för Google API v1
Testresultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Misstänkt Användarvillkor Missbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test fel:
Anslutningstid (ms): 582.390869141
Ja innebär det att du blockeras av google, du kan skicka dem blockeringen du, som det sägs i test gav jag har du.
Men Observera, att senast den 1 December google gratis översättning API v1 kommer har avslutats, så ingen översättning som den kommer att göras