Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Nu försvinner traductions (inte fungerar)

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

Default Nu försvinner traductions (inte fungerar)

Hej!

Jag har använt detta awesome program för ett år, men nu Traductions försvinner, fungerar inte...

Kan du hjälpa mig?

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Hej,
    Om du inte installerar någon ytterligare plugis och översättning "försvinner" med ingen anledning, kontrollera om du är blockerat av översättning leverantören genom att köra det här testet: KLICKA PÅ
    ALSE som jag kan se du använder vBET 4.2.3, vänligen kom ihåg att gratis Google Translation API wil stängas den 1 december och är seting nya strikta gränser, Överväg att uppgradera vBET till den senaste versionen som stöder även Google API v2 (betalas) och Microsoft översättning API (gratis) och en annan för närvarande testas.
    Jag kan minska dina översättningsbegäran: KLICKA PÅ

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2010

OK Hayk!

Det här är resultaten för google test:

Start översättning test för Google API v1
    Testresultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Misstänkt Användarvillkor Missbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
    Test fel:
    Anslutningstid (ms): 582.390869141

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Ja innebär det att du blockeras av google, du kan skicka dem blockeringen du, som det sägs i test gav jag har du.
    Men Observera, att senast den 1 December google gratis översättning API v1 kommer har avslutats, så ingen översättning som den kommer att göras

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •