Jag realiserade sidor inte översätts och jag gå få google api och läggs sedan det inte fortfarande översätta. Finns det något jag missat?
Jag realiserade sidor inte översätts och jag gå få google api och läggs sedan det inte fortfarande översätta. Finns det något jag missat?
Hej
Det kan sker becouse av flera skäl, men först berätta exakt vilka api som du använder (google API v1 /google API v2 / Microsoft API) och vilken version av vBET för närvarande använder du
Jag får direkt från denna länk Anmälan för ett API Key - Google Loader - Google Code Jag vet inte om dess 1 eller 2 också jag använda 3.4.1. men min licens nyligen upphörde att gälla. Är detta anledningen?
Din passerat licens är definitivt inte en rison. Din översättning sluta arbeta becouse du använder Google översättning API v1 som håller på att stängas vara 1 December, därför nya mycket stricts gränsvärden fastställs. Kör Detta test (Olny för Google Translation Api v1) och bokföra här resultatet.
Men som sagt det handlar om att vara stängt så du överväga att uppgradera vBet till senaste versionen som stöder också gratis Microsoft översättning API och betalda Google Translation Api v2, och vi är varje de arbetar för att lägga till nya API: er (just nu testar vi en av dess)
Det sade starta översättning test för Google API v1
Testresultat: {"responseData": null, "responseDetails": "Misstänkt Användarvillkor Missbruk Se http://code.google.com/apis/errors.", "ResponseStatus": 403}
Test fel:
Anslutningstid (ms): 568.113769531
Det innebär att du blockeras av google, kan du skriva till google som sägs i URL har jag gav er och använda dessa Tips men du måste komma ihåg att Google Translation API v1 (gratis) kommer att stängas i 1: a December så ingen översättning kommer att göras med hjälp av detta särskilt api.
Men kom ihåg vad jag sa i tidigare inlägg vBET stöder också Microsoft översättning Api, Google Api v2 och just nu vi testar Apertium översättning Api och implemanting betald Microsoft Api
Senast redigerad av r.dziadusz; 07-11-11 på 10:21.