Ja, väntar jag den senaste versionen. Som är enligt Michal vi att vänta. SÅ jag hoppas verkligen det kommer att finnas mycket snart, så jag förlora mer och mer medlemmar varje dag.
Ja, väntar jag den senaste versionen. Som är enligt Michal vi att vänta. SÅ jag hoppas verkligen det kommer att finnas mycket snart, så jag förlora mer och mer medlemmar varje dag.
Observera också att att i Google Translation API v2 kan du dina gränser själv. Precis som Radek skrev - nyaste vBET versionen har lösning för blockerade API av leverantören - vi växla till en annan och om alla gränser är nått provdockans översättare sedan visar ursprungliga text. Vi antar för att släppa igår ny version, men på grund av problem med internet var det omplaneras (jag vet att det är trivialt, men det var helgen, på resa och cellofan internet fungerade inte som antar att). Denna vecka kommer vi släppa en annan version som korrigerar problemet med märkning som inte tillgänglig alltför ofta. Senaste versionen markerar som inte är tillgängliga när något fel kommer från översättningstjänster. Detta är nödvändigt - upptäckte vi att Microsoft översättning API skickar olika kommunicerar för frågor som "server för upptagen", "timeout". För sådana fel har vi inte att överväga att gränser har uppnåtts. Så nästa utgåva kommer att fixa det och överväga nås översättningsprovider tillgänglig endast för särskilda meddelanden som tydligt säger att gränsen.
Svara du fråga om betald Google Translation API v2. Gå bara till Admin CP - > vBET - > översättning leverantörer och du hittar beskrivningen hur du startar med Google Translation API v2 (det finns länken och förklaring hur får API-nyckeln). Kom ihåg att v2 betalas så kan du överväga att kontrollera gränserna, kanske ta bort vissa språk och ignorera vissa sidor att göra det billigare. Priser styrs av Google så vi inte kan ändra den.
Behöver du mer hjälp här?![]()
Jag hoppas bara att jag kommer att kunna använda den nya versionen med fri API! Jag har inte problem med kommer till betalda men google behöver ett kreditkort för att jag bor och arbetar i Kina och de accepterar inte några kinesiska kreditkort för betalning. Så jag är Skruvförband. Jag försökte ta reda på om microsoft betalat API, men kunde inte ta reda på var att ansöka om att.
De kommande utgåvorna kommer fortfarande stöder Google Translation API v1 (så länge den finns) och gratis Microsoft översättning API (så länge den finns).
Om du har frågor om betalningar för Microsoft översättning API be här: mtcont@microsoft.com
Enligt den information som vi fick från Microsoft efter 30 mars 2012 kommer någon att tvingas använda betald version av Microsoft översättning API även om du bara 2 miljoner fria tecken/månad. Det innebär att Microsoft är fortfarande fri för denna kvot. Det kommer fortfarande vara nödvändigt att använda Microsoft Azure Marketplace:
Behöver du mer hjälp här?Ursprungligen postat av Mail from Microsoft
![]()
Senast redigerad av vBET; 19-10-11 på 21:18.
Tack för info Michal. Så kommer människor utan kreditkort inte att kunna använda google eller Microsoft. Så därför kommer vBET att ingen användning för mig. Detta är verkligen den värsta nyheten någonsin!
Jag är inte säker om Microsoft betalningar metoder nu. Och naturligtvis har vi ingen aning Google kommer tillför nya betalningsmetoder - detta är vårt inflytande. Be Google för mer betalningsmetoder.
Också enligt denna information från en av våra användare: http://www.vbenterprisetranslator.Co...ID-MS-API.html
Microsoft har abonnemang (inte som Google som avgifter i farten) - så det bör vara tillgänglig att betala med många metoder. Jag förstår att Google får debitera automatiskt. Men Microsoft har bara en prenumeration så det bör vara tillåtet att betala genom någon metod (förskott). Bara kontrollera den. Vi kommer att åka dit efter nästa utgåva av vBET 4.x. I nuläget vet vi inte Detaljer ännu.
Behöver du mer hjälp här?![]()
Jag uppgraderade bara 4.4.4 och efter 2 minuter jag har inga tillgängliga översättning leverantörer. Nått gränsen för google och Microsoft. Bot av dessa kräver ett kreditkort att gå för betalda API'S, oavsett om du går för ett abonnemang eller inte. (Microsoft) Så nu vBET är inget för mig, och jag är säker på att det finns många forum ägare utan kreditkort, eller som inte har råd med betalda översättningar. Detta är en mardröm!!
Om du nått gränser måste bara du vänta tills är den tillgänglig igen. Vänligen begränsa Observera att Microsoft har varje månad och timersättning, så om du inte når din månatliga gräns ännu, då kommer ni nya översättningar snart (vBET kontroller var tionde minut som gör leverantören är tillgänglig igen).
Google har säker andra gräns (vi vet inte vad).
Notera att Microsoft även efter mars 2012 kommer att ge API gratis månatlig begränsning av 2 miljoner tecken (nu är 4). Vi har ingen aning kommer det styckas eller inte. I detta ögonblick är det känt att det kommer att finnas tillgängliga fritt gränsen.
Om priserna och betalningar metoder - återigen kontakta med översättning leverantörer - vad du förväntar oss att göra om det?...: /
Vi kommer att lägga till stöd för större APIs när det är möjligt. Vi har fortfarande ingen inverkan på villkoren för översättning tredjepartsleverantörer. Vänligen skicka frågor direkt till platser där de kan lösas.
Senast redigerad av vBET; 21-10-11 på 03:04.
Jag skyller inte du för denna Michal, jag vet det inte är ditt fel. Fakta är bara att jag inte kommer att kunna använda vBET med fria API! Mitt forum är för stor, och gränserna som har uppnåtts inom 30 sekunder. Så vad som gör mig? Och jag har redan kontaktat översättning leverantörer. Det finns inget annat sätt att betala. SÅ återigen inte ert fel, men det återger vBET föråldrad för stora forum.(Om du inte har ett kreditkort) Och det är ett faktum!Om priserna och betalningar metoder - återigen kontakta med översättning leverantörer - vad du förväntar oss att göra om det?...: /
Vi kommer att lägga till stöd för större APIs när det är möjligt. Vi har fortfarande ingen inverkan på villkoren för översättning tredjepartsleverantörer. Vänligen skicka frågor direkt till platser där de kan lösas.
Så länge du kan du bo med vBET - vi söker andra leverantörer av översättning, marknaden förändras hela tiden...
Också - om du inte använder Google v1 längre inaktivera cache rengöring. Låt cachen fyller upp. Jag vet att du har stora forum, men förutsatt att du har cachelagrat kanske gratis gränserna kommer att vara tillräckligt för att täcka nya meddelanden. Du kan också ange vBET att ignorera vissa sidor som du anser inte är viktiga för översättning. Till exempel - förändras RSS-kanaler hela tiden. Kanske ger du upp översättningar på Arkiv... Kanske andra platser...
Kort - uppmuntrar vi dig att överväga hur man kan fortfarande använda vBET med nya begränsningar av översättning tredjepartsleverantörer. Och igen - vi vill stödja mer.
Behöver du mer hjälp här? Eller kan vi ställa frågan som löst?