Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Avinstallera Problem - MySQL fel

kan ett ge en fix så att vi kan avinstallera? thx

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av tsak76 View Post
    maube det har att göra att vi tar bort alla sekundära användargrupper som vbet tillägger
    Detta är bra tips. I själva verket denna fråga körs under rensningen av ytterligare användargrupper. Vi kunde inte återge det, eftersom vi testade vBET - du har ändrat vBET, så detta beteende är inte ens en bugg, bara troubleshooting relaterade till dina personliga förändringar in vBET. Och det är därför du har tom () i frågan (ingen vBET roller fanns och de som tror att existera).

OK så för att undvika detta problem kan du:
    1. Öppna fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Sök:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentar till eller ta bort hela sin kropp - Allt till stängning} innan funktionen vbet_removeGroupFromMembers (Men utan den)
    OBS! detta tips är inte testat och det förutsätter att du redan tagit bort vBET ytterligare roller, så att du inte behöver sanering under avinstallationen.

Tala hjälpte det

Reg.datum
    Oktober 2009

tyvärr vbet är fortfarande mycket instabil, hände här på min webbplats också och jag var tvungen att göra ett vb uppgradering för att fixa det. nu ser jag exakt samma sak även här så det vbet relaterade

Uppladdad med ImageShack.us
    Detta är utanför ämnet för denna tråd. För nyemission öppna ny tråd. Kort - förmodligen är det inte en bugg och du bara var blockerad av översättning leverantör. Inget mer här - kan du öppna nya tråden, om du behöver stöd på detta område. Som jag förstår det inte är ett fall, eftersom du är under avinstallationen vBET.

Quote Ursprungligen postat av vBET View Post
    Detta är bra tips. I själva verket denna fråga körs under rensningen av ytterligare användargrupper. Vi kunde inte återge det, eftersom vi testade vBET - du har ändrat vBET, så detta beteende är inte ens en bugg, bara troubleshooting relaterade till dina personliga förändringar in vBET. Och det är därför du har tom () i frågan (ingen vBET roller fanns och de som tror att existera).

OK så för att undvika detta problem kan du:
    1. Öppna fil / Includes / vbenterprisetranslator_functions_usergroups.php
    2. Sök:
    PHP Code:
    function vbet_removeDefaultLanguageGroups() { 
    3. Kommentar till eller ta bort hela sin kropp - Allt till stängning} innan funktionen vbet_removeGroupFromMembers (Men utan den)
    OBS! detta tips är inte testat och det förutsätter att du redan tagit bort vBET ytterligare roller, så att du inte behöver sanering under avinstallationen.

Tala hjälpte det
    jag bort det men när försöker avinstallera...

Fatal error: Call to odefinierad funktion vbet_removeDefaultLanguageGroups() plugin.php(1522): eval () skulle kod på rad 14
    Senast redigerad av tsak76; 05-10-1116:53.

Reg.datum
    Oktober 2009

jag bort det men när försöker avinstallera...

Fatal error: Call to odefinierad funktion vbet_removeDefaultLanguageGroups() plugin.php(1522): eval () skulle kod på rad 14
    Du inte anta att ta bort funktionen - bara sin kropp (så allt efter funktionen signatur och innan du stänger}). Själva funktionen har bo. Ledsen om jag inte göra det klart.
    Senast redigerad av vBET; 06-10-1100:46.

Reg.datum
    Oktober 2009

Fortfarande behöver du hjälpen här eller senast svar göra det möjligt för att lösa problemet?

Reg.datum
    Oktober 2009

Inget svar - antas det är löst. Om problemet kvarstår bara Skriv här.

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •