Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 4 FirstFörst 1234 SenasteLast
Resultat 11 till 20 av 40

Ämne: Viktiga översättning frågor

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Jag sektor den senaste versionen av vbet 3.x för vb3.x Vbet 3,5 UTSÄTTNING

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag kunde Men det är en beta och du ange du inte ger stöd för det och som också är inte bra för mig

Pensionerad;)
    Reg.datum
    Aug 2011

Vänligen göra detta test för alla API som du använder-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag kommer när jag är klar med att optimera min databas, använder jag enbart API V1 eftersom jag bara har vBET 3.4.1 installerat.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Quote Ursprungligen postat av r.dziadusz View Post
    Vänligen göra detta test för alla API som du använder-http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728
    Ok jag sprang det testet och fick detta
    Starta översättningsprovet G API V1
    Testresultat: {"responseData": {"translatedText": "powitanie"}, "responseDetails": null, "responseStatus": 200}
    Test fel:

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag har ytterligare frågor, vbenterprisetranslatot.php använder alla min CPU-tid, kolla nedan:
    Pid ************ Ägare Prioritering CPU% Minne% Kommando
    12.493 (Trace) (Kill) thecodec 0 till 104 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.496 (Trace) (Kill) thecodec 0 till 72,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.495 (Trace) (Kill) thecodec 0 till 67,0 - 0,5 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.492 (Trace) (Kill) thecodec 0 till 42,0 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.490 (Trace) (Kill) thecodec 0 till 23,5 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    12.484 (Trace) (Kill) thecodec 0 till 11,7 - 0,6 / usr / bin / php / home / thecodec / public_html / forumz / vbenterprisetranslator_seo.php
    20.732 (Trace) (Kill) MySQL 0 - 1.8 - 6.2 / usr / sbin / mysqld - basedir = / - datadir = / var / lib / mysql - user = mysql - pid-file = / var / lib / mysql / server.thecodecage.com.pid - skip-extern-låsning -

Jag har 4 CPU och det är att döda min sida nu att det inte kan få översättningar!, Jag har inaktiverat hälften av översättningar och fortfarande har problemet!

Kan någon hjälpa?
    Senast redigerad av Simon Lloyd; 01-10-1119:29.

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Jag har uppgraderat till beta för att försöka lösa mina problem men det verkar som jag inte får översättningar från Microsoft?

Här är micorsoft testresultatet:
    Starta översättningsprovet MS
    Testresultat: ï »¿" InvalidOperationException:: ID = 3641.V2_Json.Translate.365033CA "
    Test fel:
    Anslutning (ms): 237,756103516
    Jag har dubbla chaecked jag har MS-ID korrekt!
    Senast redigerad av Simon Lloyd; 01-10-1120:56.

Medlem
    Reg.datum
    Aug 2011
    Plats
    http://harleyforum.se

Quote Ursprungligen postat av Simon Lloyd View Post
    Hej, jag är i behov av lite akut hjälp, tycker jag idag att en del av tråden titlarna saknas men om jag byter språk de ser (ibland), kolla här http: / / www .thecodecage.com/forumz/microsoft- excel-kalkylblad-funktioner /] Microsoft Excel kalkylbladsfunktionerna du kommer att se lotsof trådar förrätter namn men inga titlar tråden (väl kanske en eller två), nu ändra språk säga till grekiska ser du tråden titlar, byta till ett annat språk och en del titlar är borta och några kvar?!

Kan någon hjälpa tack?
    Har exakt samma sak .. startade för några dagar sedan. (Gratis version 2.4.4)

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av Simon Lloyd View Post
    Hej, jag är i behov av lite akut hjälp, tycker jag idag att en del av tråden titlarna saknas men om jag byter språk de ser (ibland), kolla här Microsoft Excel kalkylbladsfunktioner du kommer att se lotsof trådar förrätter namn men inga titlar tråden (väl kanske en eller två), nu ändra språk säga till grekiska ser du tråden titlar, byta till ett annat språk och en del titlar är borta och några kvar?!

Kan någon hjälpa tack?

Du kan kontrollera uppgifter om din faktiska Googles översättning genom att använda googletest - se här för detaljer: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1728

Sida 2 av 4 FirstFörst 1234 SenasteLast

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •