Personligt meddelande skickas
Personligt meddelande skickas
Jag ska bara läsa alltihop och ge dig stöd i några minuter.
dess löst
Ledsen men jag kan inte avgöra vad som är problemet. Här är flera saker igång och denna tråd är i röran redan ... Vänligen öppna ny tråd för varje som fortfarande finns problem och meddelanden kopiera härifrån (bara kopiera, klistra in). Ledsen för besväret - Radek visste inte vår förvaltning politik - en fråga per en tråd så det är vårt fel, men vi måste rensa upp annars kommer det att bli värst. Nu har jag intrycket som varje inlägg handlar om något annat (404, vbadvanced, grekiska bokstäver i URL, vbseo bugg) och jag kan inte bestämma status för alla frågor. Verkligen - Jag vet inte vilken hjälp behöver du nu ...
Denna tråd i titeln har 404 fel och som jag förstår det är löst. Om du fortfarande har 404 problem skriv här om det är löst - vänligen bekräfta. För andra frågor - vänligen öppna andra ämnen (1 tråd per nummer). Jag har ny hårdvara nu (jag hade laptop kraschen så Radek var ensam på forumet sista dagarna) så jag kommer att kunna hjälpa dig snabbt den här gången. Bara du gör vad jag bad om - öppna ny tråd för varje fråga, så kommer vi att kunna hantera den och gå tillbaka om det behövs (som nu) att hela frågan historien.
Jag sa att lösas. andra stöd jag gav honom tillgång till testet forumet och löst det. r.dziadusz borde ha märkt det löst.
Stor - tack för bekräftelse Jag märkning det nu. Vid andra / framtida frågor - vänligen öppna ny tråd för varje