Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: använda en bild istället för 52

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default använda en bild istället för 52

när jag använder alla språk det kommer att påverka resultatet för min webbplats med mer requist av 52 bilder, varje bild för varje språk

Jag läste somthing innan hur du ska använda en bild som innehåller alla icaons eller flaggor bilder men jag glömmer var
    anywhy
    Det är som att vad yahoo.com använder i sin vänstra sida som visar en massa länkar till sina tjänster, men med hjälp av en bild för alla ikoner som de visar

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Tack för ditt meddelande. Just nu ser vi mycket problem med detta synsätt. Om vi endast en bild så blir det inte möjligt att välja vilka flaggor du vill ha aktiva.

Även att ha 52 små bilder inte påverkar prestandan så mycket du kan tänka dig. 1:a webbläsare cache bilder, så dessa hämtas inte varje gång. 2:a de är statiska innehåll så att den inte använda mycket resurser på servern bara använder din bandbredd.

Vi är öppna för idéer. Om du har aning om hur man löser en bild fråga och fortfarande gör det möjligt att välja vilket språk som forumet vill stödja vi kommer att titta på detta närmare. I detta ögonblick en sådan strategi kommer att degenerera faktiska vBET funktioner.

Medlem
    Reg.datum
    Oktober 2009

ja det inte kommer att påverka klick för varje språk förutom att vi behöver en annan bild att visa ehen höger till vänster lnaguage det visa flaggan
    så vi behöver 2 bilder
    en för vänster till höger och en annan till höger till vänster

Jag kommer att leta efter artikeln förklarar hur man använder det

Reg.datum
    Oktober 2009

Det finns mer frågor - del layouter har inte tillräckligt med plats och måste svepa bilder. Detta kommer inte att vara möjligt om bara en bild skapas.

Reg.datum
    Oktober 2009

Klar. Kommer att inkluderas i nästa utgåva Lösning:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...ss-sprite.html

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •