Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kan jag inaktivera vbet i bloggen?

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2011

Default Kan jag inaktivera vbet i bloggen?

Jag har en viss konfiguration i min VB4 där forumet ligger på site.com / forum och blogg är på blog.site.com och varje användarprofiler är på [användarnamn]. Site.com och deras blogg på [användarnamn]. Webbplats .com / blogg (allt detta sker genom vBSEO).

Jag har försökt på en testserver din fria vBET v2 men bloggar och profiler kan inte översättas, så jag vill inaktivera i dessa sidor. Är det möjligt?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Ja du kan avaktivera bloggar i full version med hjälp av Admin CP -> vBET -> Översättning Alternativ -> Ignorera webbadresser - Du kan enkelt ställa in det "/ Blog".
    Det kommer inte att fungera för användare profiler, eftersom det inte finns någon gemensam URL del (med undantag .site.com men detta skulle ignorera allt). Små vBET kod ändring skulle lösa problemet (på plats där Ignorera URL är ikryssad kan vi även kontrollera är det profilsida med THIS_SCRIPT värde).

Ignorera webbadresser Alternativet är inte tillgängligt i gratisversionen.

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2011
    Plats
    http://yuforum.net

Admin CP - > vBET - > Översättningsalternativ - > ignorera URL: er

Säg mig... hur du ignorera särskilda forum FN: s vBET 4.4.x... examle... detta forum...

Jag har ungefär 140 offentliga forum ... och jag vill översätta bara hälften min bräda ... bara en del diskussioner forum ... ca 70 forum ...

Jag måste sätta allt detta 70 forum ... Ignorera webbadresser ... eller vad?

Kommer bli bra att lägga till ny funktion ... Inkludera / exkludera forum ... forum ids separerade med kommatecken ... eller välj (CTRL + klicka) häxa forum för att inkludera eller exkludera ...

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

För närvarande stöder vBET ignorerar del av URL. Funktionen förfrågningar, vänligen Öppna ny tråd i funktionen begäran avsnitt.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •