Jag driver en hemsida om BASE-hoppning. Sporten är en internationell sport, men innan nu, kunde jag inte erbjuda något annat än engelska information till alla som kommer till platsen.
Jag äger också och köra databasen för dödsfall för BASE-hoppning. Detta si inte bara en sida att respektera och komma ihåg förlorat vänner, är detta också ett värdefullt verktyg för att hjälpa andra hoppare som till vissa faror som kan vara allvarliga! Denna kunskap är nyckeln till att rädda liv och har räddat oräkneliga liv. Men jag känner att jag kunde göra bättre genom att låta alla, inte bara engelsktalande hoppare att lära sig och kanske rädda deras liv också
BASE Dödsfall Lista - Blinc Magazine:: BASE-hoppning, fallskärmshoppning och paragliding
Dödsfall Statistik - Blinc Magazine:: BASE-hoppning, fallskärmshoppning och paragliding
Dessutom, den dag jag släppte plugin, hoppade min webbplatskarta inlaga från 36.763 totalt URL till 1.297.111 totala webbadresser och nu kan jag öka min räknar med 500 till 5.000 nya webbadresser per dag. Min trafik har fördubblats sedan jag släppa denna plugin och jag är så glad att ha denna.