Bara en liten sak, märkte jag precis. Längst ned i sidofältet i ett profilsida finns det ett block som anger "Senaste besökare" till din profil. Jag ser i det användarnamnen fortfarande är översatta. Ledsen för besväret!
Bara en liten sak, märkte jag precis. Längst ned i sidofältet i ett profilsida finns det ett block som anger "Senaste besökare" till din profil. Jag ser i det användarnamnen fortfarande är översatta. Ledsen för besväret!
Tack vi kommer att kontrollera det och lösa detDetta är inte brådskande eller skadliga fråga så verkar vara bra träning för våra nya medarbetare som ska börja imorgon
![]()
Varje uppdatering på den här snälla?
Tyvärr - inte ännu. Det sägs vara enkel uppgift för vår nya teammedlem, men vi hade dåliga lås kvickhet honom och nu söker vi nya medarbetare.
Troligen nästa vecka kommer vi gjort nya vBET4.x utgivning med inkluderade alla sista fixar. Detta sägs vara även där. Vi kommer att skriva här när vi lösa det.
Återigen ledsen - var denna fråga betraktas som låg prioritet, men vi kommer givetvis att ta hand om det![]()
OK lösas. Nya plugin kommer att läggas till i nästa utgåva av kroken fetch_musername - Detta bör lösa problemet användarnamn översättning av många platser, eftersom det håller på att förändras musername för varje plats där musername används av vBulletin funktion fetch_musername.
Du kan kontrollera det arbetar nu på vårt forum. Ny version ska snart släppas.
Senast redigerad av vBET; 06-08-11 på 20:16.