Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Mycket intresserad av VBET. Några frågor

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Junior Member
    Reg.datum
    Jun 2011

Default Mycket intresserad av VBET. Några frågor

Jag kommer snart att uppgradera till vBulletin 4.1.4. Är den betalda versionen av VBET arbeta med den senaste versionen av vBulletin?

Jag har också PhotoPost Classifieds på min webbplats. Är den betalda versionen av VBET arbete med PhotoPost Classifieds?

I ett par veckor ska jag också lägga Visichat från gchats.com på min webbplats. Vet du om den betalda versionen av VBET kommer också att arbeta med Visichat?

Tack för din tid.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Ja betald version av vBET arbetar med vBulletin 4.1.4. Vi har redan testat det i vårt test forum (snart kommer vi också att flytta vår forum för att vBulletin 4). Soms ytterligare information om vBET och vBulletin 4.1.4 du kommer att hitta här (En av våra kunder frågat om nya editor i vB4.1.4).

I detta ögonblick kan jag inte bekräfta kommer vBET stöd för översättning av sidor som genereras av Photopost Annonser eller Visichat. De flesta mods inte kräver någon särskild integration och vBET bara översätter resultaten. Fortfarande i vissa fall särskilda integration behövs. Här kan du hitta mer information om integration av vBET med andra mods: http://www.vbenterprisetranslator.co...tructions.html
    Det finns tydliga instruktioner hur man gör detta för PhotoPost fortfarande vi inte använde PhotoPost Classifieds och vi vet inte denna produkt, så vi kan inte förutsätta att det också kommer att fungera. Vi kan inte ansvara för andra mods kod, och många mods bryta vBulletin arkitektur (det är därför ytterligare integration är nödvändigt ibland - mest för mods som skapar sina egna sidor).
    Vi kan inte heller bekräfta att Visichat kommer att översättas. vBET stödjer vBulletin AJAX översättning av lämpliga haka - fortfarande andra modifikationer måste använda vBulletin arkitektur lämpligt (annars vBulletin inte kommer att utföra krok) och begäran måste gå med språkkod. Så här tror jag att några speciella integrationen kommer att krävas för att stödja översättning. Återigen - kan inte säga exakt, eftersom vi inte använder denna mod och vet inte det. Fortfarande bör inte skapa några fel.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •