Låt oss säga att jag ville att inaktivera meddelanden / PM översättning funktioner, langtitle BBCode och Lang BBcode. Vilka plugins ska jag stänga av?
Jag vill inte ha några vBET kommentarer i mitt inlägg innehåll, om möjligt.
Tack för all hjälp!
Låt oss säga att jag ville att inaktivera meddelanden / PM översättning funktioner, langtitle BBCode och Lang BBcode. Vilka plugins ska jag stänga av?
Jag vill inte ha några vBET kommentarer i mitt inlägg innehåll, om möjligt.
Tack för all hjälp!
I sådana fall kan du bara använda gratis versionen - det behöver inte dessa prestanda men det är fortfarande snabb och har precis gjort översättningar.
Om du vill att ny funktion i vBET 3.x att göra lang och langtitle apps stöd konfigurerbara - Öppna ny tråd i http://www.vbenterprisetranslator.co...ture-requests/
Jag behöver den prestanda som mitt forum är ganska stor. Dessutom visste jag inte att den fria versionen används produkter!
Så länge du inte har ännu några inlägg i andra meddelanden då BBCodes Lang och langtitle inte används - så har ingen inverkan på prestanda.
Notera även att i 3.x vi gjort många prestandaförbättringar och nästa 3.3.0 version kommer att vara full av prestandaförbättringar.
Vi har hela sub-forum om fri version och meddelanden du har Klistras tråd som beskriver skillnader mellan fri och kommersiell version.
Om du redan är ägare av vBET 3.x sedan degradering till vBET 2.x kommer att inaktivera Lang och langtitle Forumkoder, men även kommer att använda värsta långsammare DB struktur och kod utan många prestandaförbättringar.
Vi rekommenderar att göra vissa steg prestanda tunning. Här hittar du några tips (se även inlägg under detta en för fler tips):
Prestanda tips
Senast redigerad av vBET; 11-12-09 på 23:12.