OK, jag har min admincp mapp bytt namn till: Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD
(Även konfigureras inom config.php)
När jag goto: vBet Verktyg, Cache Cleaner
Jag får följande felmeddelande:
Varning: require_once ([sökväg] / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php) [function.include]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i [sökväg] / Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval () ' d kod på linje 9
Fatal error: require_once () [function.include]: Misslyckades att öppna krävs "/ home / cardsh / public_html / forum / admincp / vbenterprisetranslator_cachecleaner.php" (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/cardsh/public_html/forum/Q96EHJY5xuVvtbN4m8fD/misc.php (2065): eval ()' d code on line 9
Om man tittar på felet, detta på grund av en hård kodad / admincp / sökväg
Om jag byter namn på min admincp tillbaka till "admincp" (såväl som återgår i config.php) och gå tillbaka till vBet Verktyg, Cache Cleaner
Cache Cleaner visar nu är korrekt.
Men när rensa databas cache (har inte testat gäst filer).
Trots att uppgiften verkar helt korrekt och visserligen rensa cachen som jag kollade databasen med phpMyAdmin.
Jag får följande felmeddelande:
Varning: Olaglig offset skriver isset eller tom i [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 106
Varning: Olaglig offset skriver [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 108
Varning: Olaglig offset skriver [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_lang.php on line 113
Någon hjälp att lösa dessa frågor skulle vara mycket uppskattat.
-
UPPDATERING:
Jag får också den illegala Offset fel på alla mina andra vBet Installera talet, så detta måste vara en bugg.
Plus att jag får också det första felet om jag byter namn på admincp på min andra vBet Installera är så måste detta också vara en bugg.