Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Stats Snälla?

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Default Stats Snälla?

Alla dessa livsmedel historier är lysande men jag behöver fakta för att göra ett beslut, så om någon kunde hjälpa mig genom att ge följande

VB version:
    VBSEO: Versionsnummer / datum för installation:
    VBET version / datum för installation:

Och följande diagram från Googles tjänster ...
    Index sidor graf före och efter (Webmaster)
    Site hastighet grafen före och efter (Webmaster)
    Sökmotor träffar före och efter (Analytics)
    Avvisningsfrekvens före och efter (Analytics)
    Träffar från infödda Contry före och efter (Analytics)

Jag vet att det är en stor fråga ... Men jag tror bara med all denna information jag kunde göra en ordentlig välgrundat beslut aout att köpa denna produkt ...

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Tyvärr har vi inte sådana uppgifter - detta forum har vBET installerat från början så det var inte någon "innan". En del information är fäst med våra användare i denna sub-forum: vBET Good Stories - vBulletin Enterprise Översättare (vBET)

Även några av våra kunder får ta med deras forum länkar som du hittar här: http://www.vbenterprisetranslator.com/links.php så du kan kolla på Google hur många översatta sidor är indexerade för vissa specifika platsen och språk.

Om du vägleda oss hur vi ska få detta från Google Analytics kan vi ge dig andelen resultat av entrén till vårt forum med översatta sidor.

Junior Member
    Reg.datum
    Feb 2011

Jag skulle gärna göra en fullfjädrad fallstudie på min webbplats med hjälp av den kostnadsfria versionen (del av mitt vanliga jobb är att ge analytiska dokumentationen, så det skulle vara lätt att göra / förstår ).... Sen om det fungerar jag skulle köpa Pro-versionen ....

Men kan jag ta bort branding och eventuella outlinks det skapar medan jag gör det? Eftersom dessa skulle ha en inverkan på resultaten

Detta är det enda thats sätta mig från att ge det en gå

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Om du vill ta bort kredit länken i gratisversionen räcker om du skickar en donation (se detaljer på fri version sida). Vänligen betalda versionen har fler funktioner (som URL översättning) och det är mycket mer optimerad (i nästa utgåva kommer vi att stödja även cache-minne genom att mest använda implementationer). Så om du kommer att gilla fri version, då betalade en kommer definitivt e något vad du tycker

Förutom kredit länk finns det inget annat, så jag tror att du kan köra för det Om du har några framtida frågor vänd bara - vi hjälper dig gärna

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •