Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Varning: require_once () [function.include]: Det går inte att komma åt [sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php i [sökväg] / includes / functions_newpost.php (400): eval () 'd code on line 4
Varning: require_once ([sökväg] / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php) [function.include]: failed to open stream: Ingen sådan fil eller katalog i [sökväg] / includes / functions_newpost.php (400): eval () ' d kod på linje 4
Fatal error: require_once () [function.include]: Misslyckades att öppna krävs "/ home/nokiafor2/public_html/includes/vbenterprisetranslator_functions_detection.php" (include_path ='.:/ usr / lib / php: / usr / local / lib / php ') in / home/nokiafor2/public_html/includes/functions_newpost.php (400): eval ()' d code on line 4
Senast redigerad av vBET; 21-11-09 på 21:02.
Anledning: Fel BBCodes
Under uppdateringen måste du ladda upp nya filer till servern. Vänligen träda uppdatera instruktionerna och ladda upp filer som behövs på servern.
Dessutom - du förtjust lite bugg - citat gjorde Google erkänner fel språk. Jag kommer att göra snabba utgivning med denna bugg korrigering (citat kommer inte att sända under språket erkännande).
Jag undersöker denna bugg med citat. Som jag ser vi att ta bort citationstecknen innan be Google för upptäckt. I detta fall det inte fungerar. Jag tror att anledningen kan vara in insidan av citat. Vi kommer att fixa det snart
OK - frågan var med nya linjer i offert. Redan korrigeras. Vi kommer att hålla med ny release tills några andra frågor kommer att behandlas på konfiguration frågor eller buggar. Fortfarande nytt fastställande släppa visas snabbt