Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: felmeddelande vid uppgradering

Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2009

Default felmeddelande vid uppgradering

hej,

Jag har för närvarande vbet 2,21 körs på min sida, med vBulletin 3.8.1 och vbseo 3.3.2. Jag gick till uppgradera till vbet 3,12. Jag har laddat upp alla filer för att skriva över befintliga. Jag gick sedan till admincp att ladda produkten. Men när jag gick till admincp fick jag följande felmeddelande:

Kan inte redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / user katalog / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

så jag kunde inte logga in på admincp att ladda produkten.

Jag har återgått till vbet 2,21 filer för nu.

Vet du vad problemet är? Hur kan jag lösa detta felmeddelande?

tack
    Simit

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Quote Ursprungligen postat av simit patel View Post
    hej,

Jag har för närvarande vbet 2,21 körs på min sida, med vBulletin 3.8.1 och vbseo 3.3.2. Jag gick till uppgradera till vbet 3,12. Jag har laddat upp alla filer för att skriva över befintliga. Jag gick sedan till admincp att ladda produkten. Men när jag gick till admincp fick jag följande felmeddelande:

Kan inte redeclare vbseo_thread_seotitle () in / home / user katalog / public_html / includes / functions_vbseo_createurl.php on line 38

så jag kunde inte logga in på admincp att ladda produkten.

Jag har återgått till vbet 2,21 filer för nu.

Vet du vad problemet är? Hur kan jag lösa detta felmeddelande?

tack
    Simit
    Detta är normalt, eftersom du inte gjorde hela integration som beskrivs i handboken och har det redan gjort delvis (redan inställt. Htaccess regler). Se här:
    http://www.vbenterprisetranslator.co...2.html # post169

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •