och jag har bara två e-postmeddelanden. allt är bra, jag kan inte reproducera din fråga, så jag tror att allt är ok.
och jag har bara två e-postmeddelanden. allt är bra, jag kan inte reproducera din fråga, så jag tror att allt är ok.
En användare bara skrivit och både jag och min moderatorer fick anmälan två gånger! Har detta skett bara sedan installera vBet.
Jag kommer att lägga till din e-post till vårt forum som ger meddelandet, om du postar själv vBulletin kommer inte att ge dig anmäla ditt eget inlägg kommer jag skriva ett meddelande, och se om du får bara ett mail
Bara skrev och fick 6 meddelanden .... du skulle ha också!
det kan vara något att göra med koden taggar?
ok jag märkte det. Kan du förklara hur du lägger till e-post till forum? Jag ska försöka återge den på mitt prov forum.
ok, tack för det. Nu ska jag försöka återskapa det här problemet på mitt test forum och fixa det!
Tack, men det kan vara något att göra med min kod-taggar eller min html-knappen för att markera koden.
Känn dig fri att titta igenom de mallar / filer som du har tillgång till både
Bara hade ett nytt inlägg i detta forum, men bara en anmälan men de gjorde inte använda taggar Konvertera sorteras och filtreras kalkylblad till HTML