Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Google Användarvillkor fråga

Hybrid Utsikt

Tidigare Inlägg Previous Post   Next Post Nästa Inlägg
    Junior Member
    Reg.datum
    Oktober 2010

Default Google Användarvillkor fråga

Hej,

Vi är mycket intresserade av att få några licenser för webbplatser.

Jag har några frågor baserade på Googles API användarvillkor som denna produkt använder Googles API för översättning.

Här är några saker jag har hittat om villkoren sida

Google AJAX API Användarvillkor - sidan kan du söka eftersom jag inte kan klistra in länkar tills jag har 15 inlägg.

1. föregående ansökan överstiger 5000 tecken;

Fråga: Är det täcks ..? som vi har artiklar som trådar som kommer att vara mer än 5000 per sida eller inlägg

kopiera, lagra, arkivera, publicera eller skapa en databas med Google Resultat, helt eller delvis, direkt eller indirekt, förutom att du får: (1) lagra Google Resultat i en tillfällig cache för en tidsperiod av högst femton (15) dagar endast i syfte av att använda Google Resultat att utföra en specifik användare efterfrågade åtgärder, och / eller

Fråga: Vi får en hel del trafik runt 6 miljoner sidvisningar per månad .. - Hur produkten hanterar min situation. Jag vet att cache-funktionen är i produkten, men finns det någon max användning per dag.

Ser fram emot för svar

Skål
    Chandra

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej,

Enligt dina frågor:

1. Ja det är täckt. vBET har algoritm som lämpligen skickar data till Google. I fallet om en text är väldigt lång, så kommer det att skäras och skickas i delar. vBET ens försöka klippa det intelligent - det innebär att inte på något ställe, men (som jag minns den ordning) söker prick, om inte visas då söker komma om inte visas då söker utrymme och i slutet bara krävs indexet plats.

3. vBET inte begränsar varje max användning per dag. Observera att i mycket stort forum att lägga till 52 nya språk vid start kan vara för mycket för din server (beroende på server). Fortfarande vBET enkelt konfigureras av Admin CP - så att du kan slå på i början bara några av översättningar och därefter lägga till nya en efter en en några dagar (som cache kommer att uppfylla). Även vBET har funktionen Gäst Cache som tillåter dig att lagra resultat som erhållits för gäster som statiska filer - detta gör nästa svar för gäster mycket snabbare och utan användning av DB frågor. vBET gör att du kan bestämma vilka sidor som är mindre viktiga och konfigurera olika tid att leva för dem i Gäst Cache. Standard Gäst Cache tid att leva är 1 timme för viktiga sidor, och 15 dagar för mindre relevant (som medlem sidor) - alla enkelt konfigurerbara.

Om du har några framtida frågor - vänligen fråga bara

Skål
    Michał

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •