Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Bara bekräftar uppgraderingsprocessen

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Default Bara bekräftar uppgraderingsprocessen

Jag behöver bara förtydliga uppgraderingen på VBet

Im kör för närvarande VB3.8.1 med vbseo 3.5.2 och vbet 2.3.10
    Jag kommer att uppgradera till vbet 336 (ge eller ta en punkt här och där)

Enligt anvisningarna

Döda omskrivningsregler i htaccess
    Avinstallera 2.3.10

Uppdatera vbseo filer med redigerade dem (kommer på forumet fungerar fortfarande när detta händer)
    Ladda upp alla vbet filer
    Importera produkt och förändra krävs

Har vi fortfarande behöver Googles API nyckeln?

I något skede i ovanstående uppdateringen på forumet upphöra att arbeta tills de förändringar som är klara eller kommer det att fungera hela vägen genom uppgraderingsprocessen

Vilken version av htacess omskrivningsregler, använder vi med VBSEO?

En annan fråga. Om jag som en användare upp som spanska standard
    Kan jag ta RSS-flöden från lokaltidningar, posta dem genom att användaren och ha inlägg visas i mitt standardspråk på forumet som engelska

Ledsen att vara en smärta med ovanstående, jag behöver bara ha saker klart i mitt huvud, plus Im lider med mannen influensa som dont hjälpa hjärnan att fungera fullt

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Först avinstallera helt gratis versionen (inklusive borttagning. Htaccess regler). Då du installera betalat en. Och sedan integreras med vBSEO. Så vBSEO integration som på slutet.

Google API-nyckel var aldrig obligatorisk, men Google uppskattar när du använder den. Så vi råd att använda det. Observera att när du avinstallerar gratisversion alla dina inställningar kommer att vara borta. Så du kan kopiera-pase din Google API-nyckel till någon temporär fil.

Forumet ska fungera hela tiden. Naturligtvis översatt länkar inte fungerar under tiden mellan att avinstallera gamla versionen och fullständig installera och integrera ny. Fortfarande normala sidor kommer att bli bra

Regler för betalda versionen hittar du i vBET paket. Även i beskrivningen av parameter att byta till SEO länk hittar du länkar till dessa regler (du måste ändra om forumet använder sub-katalogen, så snälla bara träda instruktionerna där).

I detta ögonblick vBET stöder översättning bara utgående RSS-kanaler. Vi har redan förfrågningar om nya funktioner för att stödja även översättning av inkommande RSS-kanaler och som jag minns det är accepterat (fortfarande inget releasedatum planeras till den här).

Hoppas att influensan kommer att försvinna snabbt Fråga bara när du vill. Allt är väl beskriven och vi kommer att svara på frågor när de kom. Så du kan använda våra gratis online-support, eller bara för installationsservice för $ 30 och lämna jobbet till oss

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Skål för att Michael.
    Hur den läste var att göra VBSEO kodändringar första eller ingenting skulle fungera, inklusive admincp
    Sedan ladda upp och installera vbet
    Så det ett fall av installation vbet, då vbseo förändringar före att göra någon slår på bitar

Tack för hjälpen och sätta mig direkt om detta

Reg.datum
    Oktober 2009

Faktiskt en är säkrare

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Uppladdad alla filer, gjort vbseo förändringar etc.
    När jag aktivera produkten, får jag ingen text visas på forum på alla
    I admin cp, du försöker spara ändringarna, ange produktens serienummer etc och inget sparar.
    Du klickar på spara och få en tom skärm

Jag var tvungen att stänga av produkten för närvarande

Junior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Fann att jag var tvungen att stänga av produkten, spara ändringarna. Ställ in språk etc.
    Sen är det möjligt för produkten att få allt att arbeta
    Allt verkar fungera bra nu om

Reg.datum
    Oktober 2009

Så om du kommer att försöka översätta dem du kan få oväntat beteende.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •