Viktig: Denne siden bruker cookies (cookies). Ved hjelp av dette nettstedet uten å slå av cookies i nettleseren, betyr at du er enig for å bruke det.
Kjøp nå! Funksjoner Nedlastinger

Tjen med oss!

Hvis du ønsker å begynne å tjene penger med vBET sammenføyning til Agentprogrammet.
Resultater 1 til 7 av 7

Tråd: Bare bekrefter oppgraderingen prosedyren

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Default Bare bekrefter oppgraderingen prosedyren

Jeg trenger bare å klargjøre oppgraderingen prosedyren på VBet

Im i dag kjører VB3.8.1, med Dyr og 3.5.2 og vbet 2.3.10
    Jeg vil være å oppgradere til vbet 336 (gi eller ta en prikk her og der)

Henhold til instruksjonene

Drep omskrive reglene i htaccess
    Avinstaller 2.3.10

Oppdatering vBSEO filer med edited de (vil de fora likevel fungere mens dette skjer)
    Last opp alle vbet filer
    Import produkt og endre etter behov

Må vi fortsatt trenger google api nøkkel?

På noe stadium i ovennevnte oppdateringen vil de fora slutte å jobbe til de endringene er fullført eller vil det fungere hele veien gjennom oppgraderingsprosessen

Hvilken versjon av htacess omskrivingsregler, bruker vi gjøre med vBSEO?

Et annet spørsmål. Hvis jeg setter en bruker opp som spansk språk default
    Kan jeg ta RSS feeds fra lokale aviser, post dem gjennom den brukeren og har innleggene vises i min standard språk på forumet som engelsk

Beklager å være en smerte med ovennevnte, jeg trenger bare å ha ting klart i mitt sinn, pluss Im lider med mannen influensa, som Dont hjelpe hjernen fungerer fullt

Michał Podbielski (vBET Personale) vBET's Avatar
    Ble medlem
    Oktober 2009

Først må du avinstallere helt gratis versjon (inkludert flytting. Htaccess regler). Deretter kan du installere betalt en. Og så integreres med vBSEO. Så vBSEO integrasjon satt på slutten.

Google API-nøkkel ble aldri obligatorisk, men Google setter pris på når du bruker den. Så vi råd til å bruke den. Vær oppmerksom på at når du avinstallerer gratis versjon all konfigurasjonen vil være borte. Så du kan kopiere-pase Google-API-nøkkel til noen midlertidige filen.

Forumet skal arbeide hele tiden. Selvfølgelig oversatt lenker ikke vil fungere i mellomtiden mellom avinstallere gammel versjon og komplett installere og integrere ny. Likevel normal sider vil bli fint

Regler for betalte versjonen du finner i vBET pakken. Også i beskrivelsen av parameter bytte til SEO linken vil du finne lenker til disse reglene (du må endre om forumet bruker sub-katalogen, så vennligst bare brakk instruksjonene som følger der).

På dette tidspunktet vBET støtter oversettelse kun av utgående RSS-kanaler. Vi har allerede funksjonen anmodning om å støtte også oversettelse av innkommende RSS-kanaler og som jeg husker det er akseptert (fortsatt ingen utgivelsesdato planlagt for dette).

Håper influensa vil forsvinne fort Bare spør når du vil. Alt er godt beskrevet og vi vil svare på spørsmål da de kom. Så du kan bruke vår gratis online support, eller bare bestille installasjon tjeneste for 30 $ og forlate jobben til oss

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Cheers for at Michael.
    Måten det leste var å gjøre vBSEO kode endringene først eller ingenting ville fungere, inkludert admincp
    Da opplasting og installasjon av vbet
    Så det et tilfelle av installere vbet, så vBSEO endringer før de gjør noen slå på biter

Takk for hjelpen og setter meg rett på dette

Ble medlem
    Oktober 2009

Faktisk en er tryggere

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Lastet opp alle filer, laget vBSEO endringer osv.
    Når jeg aktivere produktet, får jeg ingen tekst vises på forumet i det hele tatt
    I admin cp, du forsøker å lagre endringer, skriv produktets serienummer etc og ingenting sparer.
    Du klikker på Lagre og får en blank skjerm

Jeg har måttet deaktivere produktet i dag

Junior Member
    Ble medlem
    September 2010

Fant ut at jeg måtte deaktivere produktet, lagre endringene. Sett språk osv.
    Deretter re aktivere produktet for å få alt fungerer
    Alle synes å bli arbeider fin nå skjønt

Ble medlem
    Oktober 2009

Så hvis du vil prøve å oversette dem du kan få uventet oppførsel.

Tags for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kanskje ikke starte nye tråder
  • Du kanskje ikke poste svar
  • Du kanskje ikke legge til vedlegg
  • Du kanskje ikke endre innleggene dine
  •