Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Sida 2 av 2 FirstFörst 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Användare inlägg på olika språk

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Tack för svar och förklara, du kommer att släppa en uppdaterad version snart som tar hand om vbseo & sitemap automatiskt?

Om jag har att visa flaggor för att få Googles indexering kan jag fortfarande automatisk språket förändras?

För min egen BBCode Jag var tvungen att lägga till i php-filer enligt koden BBCode för min version tillsammans med extra fil för koden att se tillbaka på det fortfarande behåller <pre> taggarna ... etc. Här är ett urval tråd Ändra VBA-kod skriva ut med valda sidan tror du att det skulle vara problem med att använda vbet på min webbplats?

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Vi kommer inte att släppa vBET version som kakor bryr sig om vBSEO och sidkarta integrationen automatiskt. Detta är inte möjligt, eftersom dessa mods inte tillåter det (inte har några krokar). Därför är integration kräver enkel kod förändringar - det beskrivs mycket väl i readme-filen på hitta-byt nivå - så det är nog att veta hur man använder texteditorn bo gjorde det.

Du får inte ha flaggor för Google om du integrera med sitemap generator. Fortfarande har vi råd att ha flaggor med (redan beskrivits varför). Alternativ för flaggor chefer och omdirigera är separerade. Så du kan ha den i någon sonfiguration som du vill. Det Menas att du kan ha flaggor och automatisk omdirigering baserat på Browser språkinställningar

Om din särskilt märke (som jag skrev, är enligt vBulletin arkitektur Forumkoder registreras av speciella vBulletin krok, eller också av Admin CP - och jag är fortfarande inte säker är det gjort på det sättet) används bara inne kod bbocde då ser jag Inga problem - innehåll av kod, är PHP och HTML bbodes översätts inte

Senior Member
    Reg.datum
    Sep 2010

Ok En sista fråga, kan Om jag köper och det krossar mitt eget BBCode (som är en av de mest på min sida) jag avinstallera och få pengarna tillbaka inom låt säga 10 dagar?

Just nu har jag Google Translate (som är kärnan i ditt mod) som översätter allt (förutom facebook) inklusive BBCode kod, om din mod fungerar som avsett utan att översätta BBCode Jag skulle gärna behålla det.

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Så om det är som du beskriver och din speciella märke som bara används inuti CODE BBCode då kan du slappna av och vara lugn om det. Du kan skriva några testmeddelanden på vårt forum så att du kommer att se att innehållet i CODE BBCode inte är översatt av vBET (och text runt det är). Se här:
    Code:
    This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of [such]brackets will be changed[/such]

Sida 2 av 2 FirstFörst 12

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •