Viktigt: Denna sida använder cookies (cookies). Genom att använda denna webbplats utan att stänga av cookies i webbläsaren, innebär att du samtycker till att använda det.
Köp nu! Funktioner Nedladdningar

Tjäna med oss!

Om du vill börja tjäna pengar med vBET koppling till Affiliate Program.
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: vbet bra inte? är rätt ...

Banned
    Reg.datum
    Maj 2010

Unhappy vbet bra inte? är rätt ...

Hej alla ...

första jag är verkligen ledsen för att skapa denna tråd.

Jag använder vbet som gratis version från förra 6 månad.
    när jag uppdaterar vBulletin från vb3.x till vb4.0.6 med vbseo 3.5.2 Efter detta vbet 2.4.3 inte fungerar.
    för att stödja jag gjorde en tråd på vbet webbplats som namnet "" ordet " af " i mitten av Webbadresser"" som är URL-adressen : http://www.vbenterprisetranslator.co...-mid-urls.html
    ovanstående tråden jag gjorde på 26-08-2010, lösning och är i dag 15-09-2010 men mitt problem fortfarande inte löst och även vbet laget stödja stannade för mig efter lite hjälp.

och jag använder den nya artikeln eller sitter i vbseo i nedan tråd:
    vBSEO 3,5 Release Candidate 1 är här! - VBulletin SEO Forum

i denna tråd jag använde / forum (eller en annan mapp namn) VB4 installera regel och sitter så efter detta sammanträde vbet inte fungerar med vbseo 3.5.2 med nya regler och sittande.

jag två gånger tiden bort vbet från mitt forum och jag installera med färska sammanträde, men inte fungerar.
    Jag följde hela instruktioner som är att ge av vbet men ändå inte fungerar och jag lägger hela instruktionen som jag följde som i nedanstående tråd:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4774

men ändå inte fungerar och fortfarande inte svar från vbet team.
    Jag förlorade en hel del medlemmar och sökmotorer trafik.

mitt forum länk:
    http://www.newsoftworld.com/forum/
    översatt länk:
    http://www.newsoftworld.com/forum/af/

så varför jag skapar denna tråd för alla som använder nya vbseo regler och sitter som för lösningen.

Jag är verkligen ledsen för min svaga engelska.

tack
    Senast redigerad av newsoftw; 15-09-1019:18.

Jag tror att detta forum är endast för betalda versionen, jag bara använder vbet (betalda versionen naturligtvis) sedan några dagar en gå och tillräckligt bra resultat, ingen tvekan om produkten konceptet och stöd, är alla stora

Michał Podbielski (vBET Personal) vBET's Avatar
    Reg.datum
    Oktober 2009

Hej. Använd rätt forum för rätt budskap - tråden flyttas till avsnittet om fri version.

Observera att vi inte slutat stödja er. Jag vill be om ursäkt dig - jag vet inte hur vi missar ditt senaste två meddelanden. Jag kämpade om att frågan var löst och vBulletin inte visa mig nytt meddelande (ingen gul bakgrund) så jag bara råkar missa det. Två gånger ... Och Kamil är på semester nu. Så ta mina ursäkter. Jag kommer att läsa hela historien igen och ge dig svar i dag.

Vi tar hand om alla våra användare - för betalda och gratis version. Naturligtvis betalda versionen har prioritet, men utan ett stöds också
    Senast redigerad av vBET; 16-09-1014:30.

Banned
    Reg.datum
    Maj 2010

tack för svar sir.

Ja och höger var jag posta denna tråd i fel sektion beror på om jag efter denna tråd i gratisversionen avsnitt så vbet laget fortfarande inte verkar det coz fria versionen är inte första prioritet för kontroll enligt stöd och detta på grund av jag posta detta gänga i markerade området för kontroll enligt stöd coz den vbet laget inte stöttat mig från förra veckan eller mer än.

så jag är verkligen ledsen här om ditt sinne och jag ber om ursäkt för detta.

återigen Jag är mycket tack för Mr vbet för att hjälpa.

Tack

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag förstår. Inte appologise - Jag var den som missar ditt föregående inlägg så jag appologise dig. Frågan är i aktion just nu, så hoppas vi kommer att lösa detta snart

Banned
    Reg.datum
    Maj 2010

tack för stor hjälp.

Jag hittade en bättre lösning är att jag tagit bort vbet från mitt forum och nu lasten på servern och databasen fel båda är lösta coz när någon kropp öppnar översätts sedan länken i mitt forum så det tar väldigt lång tid inte vara öppen och när länken är så det visar inga stilar på översatta sidor.

så nu bara till mig hur man stoppar Google omdirigering översatt förbindelser: När jag tog bort den vbet Google fortfarande söka översatt länk av mitt forum.

Jo jag är mycket tacksam som hjälper mig i denna fråga.

tack

Reg.datum
    Oktober 2009

Bara använda reditect i. Htaccess från alla sidor med språkkod till sida utan den.

Som jag förstår behöver vi inte arbeta längre på din 2: a frågan med stilar.

Banned
    Reg.datum
    Maj 2010

tack för svar sir.

Jag vet inte understtand "Bara använda reditect i. htaccess från alla sidor med språkkod till sida utan den"

och även stilar fråga på grund av jag bort vbet och efter vbet bort vbseo sitemap arbetar start.

tack

Reg.datum
    Oktober 2009

Jag förstår inte din mening om webbplatskarta.

Regel som kommer att omdirigera alla översatta sidor som inte är översatt en:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]
    Vänligen anta den till din speciella fall och testa den.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •