PDA

Visa fullständig version: Kan vi på något sätt översätta metataggar?



Jesh
02-06-10, 01:29
Jag är inte säker på hur mycket Google väger duplicera metataggar (Jag tvivlar på det gör det längre), men jag har 7000 + dubbla taggar.

Vad tycker du?

stolat.

vBET
02-06-10, 11:39
Meta beskrivning och sökord är översatta. Om du har dubbelarbete är det för att du har dubbletter på originalspråket - översätta två gånger samma sak och du kommer et samma sak;)

Om du upptäcker att meta eller sökord inte är översatta som de ska - skriv in buggar avsnitt med detaljer. Just nu ser det ut bara att du helt enkelt har meta dubbelarbete för det ursprungliga innehållet.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1