PDA

Visa fullständig version: Löste Branding Gratis visar fortfarande "Automatiska översättningar stöds av vBET 4.2.1"

Jesh
27-04-10, 16:03
Michal,

Jag köpte branding gratis (BF) version 4.2.1 vBET.

Den visar fortfarande: Automatisk översättning stöds av vBET 4.2.1 längst ner på sidan. Jag laddade upp en nya filer och sedan importerade nya. XML med Skriv över på.

Längst ned på Coin Forum (http://www.coinforums.com) visar ändå: Automatisk översättning stöds av vBET 4.2.1.

Hur får man bort det?

Tack,

Greg

edit: sorry tänkt att sätta detta i felsökning

vBET
27-04-10, 21:09
Som standard BF paketet har tagits bort kredit länk, men med BF licens ger dig rätt att ta bort även versionsinformation - Jag PM dig instruktioner:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1