Visa fullständig version: Det är möjligt att andra betalningar än paypal? Om uppdateringen ingår i priset?
Jag överväger att köpa vBET. Men jag behöver lite info:-är det möjligt att betala på annat sätt än genom paypal? Jag har inte ett kreditkort, och jag är från Storbritannien på samma sätt som du. Kan jag överföra till ditt konto?-detta gör betalning $ 230 i uppdateringen ingår i priset?
Marcin Kalak
11-05-15, 16:59
Du kan överföra beloppet till ditt konto. Fyll i formuläret som vanligt, men inte betalar med Paypal-systemet kommer att visa dig beloppet som skall betalas (i dollar, beräkna för en dollar på den genomsnittliga växelkursen NBP på överföring). Efter att fylla i formuläret skicka mig ett PM om de data som du har angett, och jag kommer att skicka dig data att överföra. Efter godkännande av överföringen får du licenser. Genom att köpa licenser, har du ett år gratis uppgraderingar, kan du senare utöka de licenser och uppdateringar för ytterligare ett år.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):