Visa fullständig version: Löste Ta bort blogginlägg, språk switchar
En av våra medarbetare har märkt följande fel:
Varje gång jag går och fysiskt ta bort ett blogginlägg, växlar språk automatiskt till svenska.
Hope Theres en fix!
Vi kan undersöka det. Problemet är att bloggar inte är officiellt stöds av vBET, eftersom de inte är en del av infödda vBulletin funktionalitet och kräver betalt tillägga. Vi kan undersöka det "på plats" - vi behöver tillgång till forum, som stöd för bloggar för att kunna kontrollera den och rätta till det.
Tja kan du ge mig koden så att bloggarna inte får översatt alls?
Just nu behandlar inte bloggar alls. Att ha något stöd inom detta område du har att ge oss miljö där bloggar stöds, eftersom det inte infödd vB-funktionalitet och kräver betalt annons.
Jag kommer att inrätta en ny vb installera för dig på en passworded domän med VB installerat bloggar och även översättaren så att du kan bekräfta problemet och åtgärda det:)
När detta är gjort Jag kommer att PM dig den information för att logga in etc
Att det bra lösning att låta oss hjälpa dig:)
Det här problemet är fortfarande aktiv en? Vi gjorde stora förändringar i omdirigering, men kan inte testa detta en - vB 3.x stöder inte blogga längre och vi kan inte få licens. Sp hyra oss inte ti fortfarande finns eller det kan vara stängd.
Inget svar - stängning fråga. Kommer att öppna vid behov.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):